رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸
  • کد خبر : ۸۰۸۸۸
  • چاپ خبر : مراسم تکریم و معارفه رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان بافق برگزار شد +تصاویر

مراسم تکریم و معارفه رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان بافق برگزار شد +تصاویر

  مراسم تکریم و معارفه رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان بافق ظهر امروز با حضور رئیس هیئت کوهنوردی استان یزد، سرپرست اداره ورزش و جوانان و اعضای هیئت کوهنوردی شهرستان بافق در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد.   به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس هیئت کوهنوردی استان ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله کاظم خواجه […]

 

مراسم تکریم و معارفه رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان بافق ظهر امروز با حضور رئیس هیئت کوهنوردی استان یزد، سرپرست اداره ورزش و جوانان و اعضای هیئت کوهنوردی شهرستان بافق در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

 

به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس هیئت کوهنوردی استان ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله کاظم خواجه بافقی روح الله تفکری را به عنوان رئیس جدید هیئت کوهنوردی شهرستان بافق معرفی کرد.

فاطمی در این نشست با بیان اینکه حفاظت از جان اصل کار هیئت کوهنوردی استان است گفت:تمام کمیته های هیئت در استان فعال است سعی کنید هیئت شهرستان را بیش از پیش پویا و گسترش دهید.

وی با اشاره به رابطه تنگاتنگ هیئت کوهنوردی با جمعیت هلال احمر اظهار داشت: همراهی این جمعیت ظرفیت بسیار خوبی برای هیئت است باید با از تواناییهای آنان بهره برد.

رئیس هیئت کوهنوردی استان یزد همچنین با بیان اینکه ورزش کوهنوردی رقابتی نیست افزود:همکاری و همراهی دوستانه در این ورزش یک مزیت است.

فاطمی با اشاره به اینکه بافق از ظرفیت ایده ال کویر نوردی برخوردار است تصریح کرد: هیئت بافق می تواند با تعاملی که با هیئت های کوهنوردی کشورهای مختلف برقرار می کند امکان سفر گروههای خارجی را به شهرستان فراهم کند.

وی همچنین پس از بازدید از دیواره صخره نوردی شهرستان قول مساعد داد چنانچه زمینه برگزاری مسابقات کشوری فراهم شود بافق به عنوان میزبان انتخاب شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رئیس سابق هیئت کوهنوردی برای روح الله تفکری آرزوی موفقیت کرد.

وی بر لزوم فعال سازی کمیته های هیئت تاکید کرد.

ایزدیان تصریح کرد: امیدواریم روسای هیئت از بین افراد باتجربه و دارای ایده و افکار جدید انتخاب شوند.

 

ارسال دیدگاه


3 دیدگاه برای “مراسم تکریم و معارفه رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان بافق برگزار شد +تصاویر”

  • ناصر رنجبر says:

    با آرزوی موفقیت و سلامت روز افزون برای زحمتکشان عرصه ورزش بویژه کلیه ورزشکاران هیئت کوهنوردی شهرستان

  • حسین زارع says:

    تبریک به کوهنوردان و ارزوی موفقیت برای اقاتفکریظ

  • صدیقه یزدانی says:

    یکی از محدود نفراتی است که با شایستگی و توانایی خود توانسته کرسی هیات رئیسه را تصاحب کنه و برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامت دارم.

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده