رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۵ تیر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰
  • کد خبر : ۸۰۸۹۷
  • چاپ خبر : بافق در صدر کشور/ انتخاب هتل سنتی بوم آریز روستای باقرآباد به عنوان طرح برگزیده دهیاری های کشور

بافق در صدر کشور/ انتخاب هتل سنتی بوم آریز روستای باقرآباد به عنوان طرح برگزیده دهیاری های کشور

داوری طرحهای برگزیده دهیاریهای کشور روز گذشته در محل سازمان شهرداریها و دهیاریها با حضور جمالی نژاد رییس سازمان برگزار و طرح مرمت و احیاء قلعه باقرآباد بافق با رأی داوران به عنوان طرح برگزیده از بین طرحهای منتخب دهیاریهای کشور معرفی شد. به گزارش آفتاب بافق؛ بخشدار مرکزی با اعلام این مطلب افزود: این […]

داوری طرحهای برگزیده دهیاریهای کشور روز گذشته در محل سازمان شهرداریها و دهیاریها با حضور جمالی نژاد رییس سازمان برگزار و طرح مرمت و احیاء قلعه باقرآباد بافق با رأی داوران به عنوان طرح برگزیده از بین طرحهای منتخب دهیاریهای کشور معرفی شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ بخشدار مرکزی با اعلام این مطلب افزود: این طرح که در روزهای گذشته به عنوان یکی از ۶ طرح منتخب استان به سازمان شهرداریهای کشور معرفی شده بود در جلسه داوری که باحضور نماینده بخشداری مرکزی تا عصر امروز ادامه داشت با اتفاق آرا به عنوان طرح منتخب کشوری معرفی شد.

پورامینی اضافه کرد در این طرح که با مشارکت دهیاری روستای باقرآباد و بخش خصوصی و در مدت یک سال تکمیل و به بهره برداری رسیده،قلعه تاریخی باقرآباد مرمت،احیا و به عنوان هتل سنتی آغاز به کار نموده است.

پورامینی اظهار امیدواری کرد اینگونه اقدامات در جهت رونق اشتغال و گردشگری و احیاء روستاهای شهرستان تاثیرگذار باشد.

وی از مساعدت فرماندار شهرستان در حمایت همه جانبه از طرح و سرپرست میراث فرهنگی در هدایت فنی طرح تشکر کرد.

منبع: روابط عمومی بخشداری مرکزی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده