رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
  • کد خبر : ۸۱۱۸
  • چاپ خبر : نشست بررسی ظرفیت های خیري شهرستان بافق برگزار شد

نشست بررسی ظرفیت های خیري شهرستان بافق برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ به مناسبت هفته شورا ها (5 الي 11 ارديبهشت ماه ) نشست بررسي ظرفيت هاي خيران بافقي با حضور امام جمعه و فرماندار بافق ، رييس و اعضاي شوراي اسلامي شهرستان و جمعي از فعالان حوزه خيري در محل فرمانداري برگزار شد. "حجت الاسلام سيد جواد سليماني" امام جمعه […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ به مناسبت هفته شورا ها (5 الي 11 ارديبهشت ماه ) نشست بررسي ظرفيت هاي خيران بافقي با حضور امام جمعه و فرماندار بافق ، رييس و اعضاي شوراي اسلامي شهرستان و جمعي از فعالان حوزه خيري در محل فرمانداري برگزار شد.

"حجت الاسلام سيد جواد سليماني" امام جمعه بافق در این نشست ایجاد جو اعتماد و همدلي بین مردم و سرمایه گذاران بخش خيري را لازمه توسعه سرمایه گذاری دراين بخش عنوان كرد و اظهار داشت : باید با فرهنگ سازي اعتماد مردم جامعه را نسبت به سرمایه گذاری در بخش خيري در عرصه هاي مختلف شهرستان تقویت گردد.

فرماندار بافق نيز در این نشست با تاکید بر اهمیت استفاده از نیروهای خیری آحاد افراد جامعه در توسعه شهرستان اظهار داشت: بحث خیری در جامعه فقط در موضوع اقتصادی نیست بلکه میتواند در تمامی زمینه های جامعه باشد.

"سید مهدی طلایی مقدم" لازمه پیشرفت در جامعه را همگرایی و همصدایی مردم جامعه عنوان کرد و افزود: زنجیره اجتماعی شکل گرفته در شهرستان را باید با فرهنگ سازی خیران و نخبگان جامعه و با سرمایه گذاری در زمینه های فرهنگی ، جامعه را به سمت فعالیت خیران در زمینه های گوناگون سوق بدهند.

"محمد رنجبر" رييس شوراي اسلامي شهرستان نيز در اين جلسه هدف از برگزاری این نشست را قدرداني از زحمات و خدمات خيران در توسعه و آباداني شهرستان بافق عنوان كرد و بيان داشت: استفاده از نقطه نظرات و دیدگاه های این قشر از جامعه ، اعلام آمادگی شوراها در خصوص استقبال از سرمایه گذاری و مشارکت خیران در عرصه هاي مختلف از جمله امور فرهنگی و زیربنایی شهرستان از مهمترين اهداف برگزاري اين نشست مي باشد.

حاضرين در ادامه این نشست ضمن بحث و بررسی در خصوص نقاط ضعف و قوت سرمایه گذاری در شهرستان و مشاركت بخش خيري در عرصه هاي مختلف شهرستان بحث و تبادل نظر كردند.

شايان به ذكر است در پايان این نشست از فعالان حوزه خيري شهرستان با اهداي لوح تقدير تجليل به عمل آمد.

 

IMG_5196 IMG_5205 IMG_5202 IMG_5200 IMG_5228 IMG_5218

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده