رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
  • کد خبر : ۸۱۵۴۳
  • چاپ خبر : بهره برداری از 3 پروژه عمرانی استان در سال جاری / سرمایه گذاری در استان یزد به نسبت کلان شهرها 4 برابر است
فرماندار بافق:

بهره برداری از 3 پروژه عمرانی استان در سال جاری / سرمایه گذاری در استان یزد به نسبت کلان شهرها 4 برابر است

زاده رحمانی در جلسه شورای اداری شهرستان بافق گفت: 3 پروژه عمرانی استان امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید و پروژه ریلی بافق – ارژنگ از جمله آن است. به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه شورای اداری شهرستان بافق صبح امروز با حضور امام جمعه،فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان در سالن شیخ […]

زاده رحمانی در جلسه شورای اداری شهرستان بافق گفت: 3 پروژه عمرانی استان امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید و پروژه ریلی بافق – ارژنگ از جمله آن است.

به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه شورای اداری شهرستان بافق صبح امروز با حضور امام جمعه،فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان در سالن شیخ محمد تقی بافقی فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافق در ابتدای این نشست با تقدیر از زحمات و خدمات حسینعلی لازمی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق با اشاره به جلسه شورای اداری استان که با حضور نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد،گفت: در این جلسه مباحث مختلف کشور و استان مطرح شد. متاسفانه سطح تحریم ها در کشور کاهش نیافته است اما با توجه به ظرفیت های داخل و استفاده از آنان هنوز ما را با مشکلات جدی مواجه نکرده است.

وی با تاکید بر تلاش بیشتر مسئولان و جلوگیری از ایجاد یأس و ناامیدی در مردم، در بحث هزینه های جاری کشور با بیان اینکه امسال 386 میلیارد تومان برای حقوق و مزایای بدنه دولت در نظر گرفته شده است،افزود: در بحث توسعه و عمران نیز 43 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده و پروژه هایی که طی چند سال اخیر متوقف بود امسال به بهره برداری خواهد رسید.

زاده رحمانی با اعلام این خبر که 3 پروژه عمرانی استان امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید،گفت: این طرح ها شامل بهره برداری از سد مخزنی هرات در شهرستان خاتم با پیشرفت فیزیکی 90 درصد و 2 پروژه ریلی بافق – ارژنگ و یزد – اقلید که در بحث پدافند غیرعامل بسیار کمک کار است،می باشد.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در استان به نسبت کلان شهرها 4 برابر است،بیان کرد: جمعیت استان یزد 1.1 دهم درصد کشور است اما سرمایه گذاری در آن نسبت به کلان شهرها 4.4 دهم است، یعنی 4 برابر حد نصاب جمعیت فعال هستند و این رقم قابل توجهی است.

فرماندار بافق در بحث شهرستان بافق با اشاره به تکمیل برخی پروژه ها علیرغم شرایط اقتصادی کشور اظهار داشت: عملیات گازرسانی در دهستان سبز دشت پایان یافته و اکنون در دهستان کوشک در حال انجام است که امسال پایان خواهد یافت و بافق سال آینده از لحاظ گازرسانی به عنوان یکی از شهرستان های سبز کشور خواهد بود.

وی در بحث جاده نیز بیان کرد: جاده بافق – رفسنجان و بافق – نوق دیروز از سمت بافق آغاز شده و عملیات جاده سازی در سیروس آباد نیز شروع شده است.

 زاده رحمانی در بحث آبرسانی با بیان اینکه جزء 17 شهرستان کشور هستیم که از آب شیرین کن برای تامین آب شرب استفاده می کنیم ،گفت: پیگیر آن شدیم تا استفاده از آب سفره های زیر زمینی و دشت ها ممنوع شود و اجازه حفر چاه به هر کسی داده نشود .

همچنین در بحث ارتقاء مناطق حفاظتی، در منطقه آریز بسیاری از کارها جلو رفته است و می تواند بسیاری از عرصه ها را در برابر هجوم افرادی که به سمت بهره برداری از معادن در حرکت هستند، بدون توجه به عوارض زیست محیطی مانع شود.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده