رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲
  • کد خبر : ۸۱۶۱
  • چاپ خبر : آئین لیله الرغائب در امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار گردید.+تصاویر

آئین لیله الرغائب در امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار گردید.+تصاویر

اقشار مختلف مردمی با حضور گسترده در حرم حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع) و شهدای دفاع مقدس و اموات مدفون در صحن و رواقهای آستان مقدس با قرائت فاتحه و قرآن کریم و صلوات به اسیران خاک ادای احترام نمودند. حجت السلام " محمد علی کارگران " در حاشیه این آئین با برشمردن فضائل […]

اقشار مختلف مردمی با حضور گسترده در حرم حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع) و شهدای دفاع مقدس و اموات مدفون در صحن و رواقهای آستان مقدس با قرائت فاتحه و قرآن کریم و صلوات به اسیران خاک ادای احترام نمودند.

حجت السلام " محمد علی کارگران " در حاشیه این آئین با برشمردن فضائل و اعمال ویژه لیله الرغائب گفت: شب لیله الرغایب یا اولین شب جمعه ماه رجب است که رحمت الهی برای بندگان خدا است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه های مناسبتی با رویکرد ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) و تبدیل آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرک به قطب فرهنگی، مراسم ویژه لیله الرغائب در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق و بقعه قاضی میر جعفر برگزار می گردد.

وی تصریح کرد: مدیحه سرائی ، سخنرانی مذهبی ، قرائت قرآن کریم ، اقامه نماز مغرب وعشاء ، قرائت دعای کمیل و برگزاری اعمال شب لیله الرغائب از برنامه های این مراسم است.

یادآور میشود اجتماع بزرگ مردمی " یمن تنها نمی ماند " نیز در شب لیله الرغائب برگزار گردید.

IMG_7597 IMG_7611 IMG_7618 IMG_7623 IMG_7626 IMG_7643 IMG_7663 IMG_7668 IMG_7713 IMG_7724 IMG_7744 IMG_7765 IMG_7781 IMG_8004

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده