رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
  • کد خبر : ۸۱۶۵۶
  • چاپ خبر : شهدا با شهامت و شجاعت، نظام اسلامی را پا برجا نگه داشتند
امام جمعه بافق در یادواره شهدای کوهبنان:

شهدا با شهامت و شجاعت، نظام اسلامی را پا برجا نگه داشتند

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی در هفدهمین یادواره شهدای روستای رتک گفت:  ما به وجود شهدا افتخار می کنیم که با شهامت و شجاعت نظام اسلامی را پا برجا نگه داشتند. مردم ایران اسلامی مقاوم هستند و در مقابل حرکت های‌ دشمنان برای دفاع از ارزش ها با تمام وجود در صحنه حاضر می شوند […]

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی در هفدهمین یادواره شهدای روستای رتک گفت:  ما به وجود شهدا افتخار می کنیم که با شهامت و شجاعت نظام اسلامی را پا برجا نگه داشتند. مردم ایران اسلامی مقاوم هستند و در مقابل حرکت های‌ دشمنان برای دفاع از ارزش ها با تمام وجود در صحنه حاضر می شوند .

به گزارش آفتاب بافق؛ هفدهمین یادواره شهدای روستای رتک با حضور ائمه جمعه و جمعی از مسئولین، فرماندهان‌ نظامی و‌انتظامی  و مردم ولایت مدار شهرستان های بافق و کوهبنان در مسجد روستا رتک برگزار شد .

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید جوادسلیمانی امام جمعه شهرستان بافق با استناد به کلام نورانی امام صادق(ع) خطاب به یکی از یارانش گفت:  باید تلاش کنیم تا از نظر علم و دانش جایگاهی در جامعه پیدا کنیم لذا مردم با دید دیگری به ما نگاه خواهند کرد به مال دیگران چشم ندوزیم و از زبان خویش حفاظت کنیم.

وی خاطر نشان کرد:  روزگاری ایران در بحث صنعت جایگاهی نداشت ولی در ۴۰ سال گذشته از نظر علم و فن آوری پیشرفت ها داشتیم که نمونه بارز در عرصه پیشرفت را در ساقط کردن پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران شاهد بودیم .

امام جمعه شهرستان بافق تاکید کرد: بواسطه پیشرفت های ما امروز ابهت آمریکا در منطقه و جهان  در هم شکسته شده  لذا ما می توانیم روی پای خود بایستیم و در برابر دشمنان مقاومت کنیم .

وی خاطر نشان کرد: ما به برکت انقلاب اسلامی به قدری قدرتمند شده ایم که دشمنان فقط به رجز خوانی بسنده می کنند.این قدرت ، عزت و شکوت به برکت وجود حضرت امام راحل (ره) و رهبری امام گونه مقام معظم رهبری است .

عضو شورای عالی حوزه های علمیه یزد افزود: در هر شرایطی ما روی پای خود ایستادیم و چشم طمع به دیگران نداشتیم و در جهان عزتمند شده ایم .

وی بیان کرد: برخی سایت ها و شبکه های وابسته به دشمنان که از جایگاه نظام اسلامی در ترس و هراس هستند بدنبال اختلاف افکنی هستند واعتقادات نسل جوان را نشانه گرفته اند .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافق ادامه داد: انقلاب اسلامی بر اساس منطق حرف می زند، شهیدان به قرآن و کلام نور تمسک جستند که خدایی شدند و ما به شهیدان مدیون هستیم که با خون پاک خویش به ما عزت و جایگاه بخشیدند .

وی تاکید کرد : جهاد دربی از درب های بهشت است، آنانی که مبارزه نکردند لباس ذلت به تن کردند و کسانی که مبارزه کردند خودشان را حفظ کردند که نمونه بارز آنان مردم‌ سوریه و عراق هستند .

امام جمعه بافق گفت:  ما به وجود شهدا افتخار می کنیم که با شهامت و شجاعت نظام اسلامی را پا برجا نگه داشتند مردم ایران اسلامی مقاوم هستند و در مقابل حرکت های‌ دشمنان برای دفاع از ارزش ها با تمام وجود در صحنه حاضر می شوند .

سلیمانی بیان داشت:  در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب همگان در سایه وحدت و همدلی در صحنه حاضر می شوند .

وی یادآور شد : شهدا باعث عزت و افتخار ایران اسلامی هستند ،شهید بهشتی و شهید صدوقی هم از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که همواره در خدمت اسلام و انقلاب بودند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده