رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
  • کد خبر : ۸۱۷۲۹
  • چاپ خبر : پیام تسلیت مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به مناسبت در گذشت مجتبی جعفریان

پیام تسلیت مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به مناسبت در گذشت مجتبی جعفریان

در پی در گذشت مرحوم ” مجتبی جعفریان” یکی از کارکنان سختکوش شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق ،مدیر روابط عمومی شرکت پیام تسلیتی صادر کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ حبیب حسن زاده بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در پیامی درگذشت نابهنگام مرحوم ” مجتبی جعفریان” یکی از پرسنل خدوم […]

در پی در گذشت مرحوم ” مجتبی جعفریان” یکی از کارکنان سختکوش شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق ،مدیر روابط عمومی شرکت پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ حبیب حسن زاده بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در پیامی درگذشت نابهنگام مرحوم ” مجتبی جعفریان” یکی از پرسنل خدوم و سختکوش این شرکت را که در نهایت اخلاص در این مجموعه مشغول به بود را به خانواده محترم و همکاران وی تسلیت عرض نمود.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

انالله وانا الیه راجعون

خانواده داغدار همکار عزیز و بزرگوارمان مرحوم مجتبی جعفریان

با سلام و احترام

درگذشت نابهنگام همکار عزیز و پر تلاش ما که طی سالیان متمادی با تکیه بر وجدان کاری و انضباط اداری و در نهایت پاکی و اخلاص در قسمت تعمیرات فرآوری شرکت منشا خدمات ارزنده بود، سبب تاثر ما و همه همکاران شد، او که در نزد همکاران و دوستان نمونه بارز یک انسان عزتمند ، بی ریا و دوست داشتنی بود اکنون در جوار قرب حق آرمیده و در روضه رضوان متنعم است، ان شاء الله .

اینجانب به نمایندگی از سوی مدیریت محترم شرکت و آحاد کارکنان شریف شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق ، برای آن عزیز سفر کرده از درگاه اقدس حق، غفران و رحمت واسعه و برای خانواده محترم و دوستان و اقرباء صبر و شکیبائی مسئلت می نمایم.

حبیب حسن زاده بافقی

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده