رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
  • کد خبر : ۸۱۷۳۵
  • چاپ خبر : دیدار خدام آستان قدس رضوی با امام جمعه بافق +تصاویر

دیدار خدام آستان قدس رضوی با امام جمعه بافق +تصاویر

در دوازدهمین سال جشن های مردمی زیر سایه خورشید، خادمان آستان قدس رضوی که به منظور شرکت در برنامه های دهه کرامت به استان یزد سفر کردند، صبح امروز وارد شهرستان بافق شدند و با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق دیدار کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ در دوازدهمین سال جشن های مردمی زیر […]

در دوازدهمین سال جشن های مردمی زیر سایه خورشید، خادمان آستان قدس رضوی که به منظور شرکت در برنامه های دهه کرامت به استان یزد سفر کردند، صبح امروز وارد شهرستان بافق شدند و با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق دیدار کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ در دوازدهمین سال جشن های مردمی زیر سایه خورشید، خادمان آستان قدس رضوی که به منظور شرکت در برنامه های دهه کرامت به استان یزد سفر کردند، صبح امروز وارد شهرستان بافق شدند و پس از زیارت امامزاده عبدالله(ع) و شهدای آرمیده در این آستان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق با حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی دیدار کردند.

امام جمعه بافق در این دیدار ضمن خوشامد گویی به خدام رضوی، با بیان اینکه حضور شما عزیزان در بلاد مختلف جهان و سرزمین های اسلامی به ویژه جغرافیای ایران اسلامی، حرکتی بسیار اثرگذار است، اظهار داشت: حرکت شما هجرتی از مبدأ رضوی به جامعه اسلامی جهت نهادینه کردن فرهنگی اسلامی به رنگ حضرت حضرت ثامن الحجج (ع)است.

نماینده ولی فقیه در بافق با بیان اینکه حضور خدام در بلاد مختلف آثار بسیار عالی داشته که کاملا مشهود است، افزود: یزد مشهور به استان اهل بیت(ع) و ولایت است و ما هر وقت که حضور شما را تجربه کردیم گویا این نور رضوی در جامعه طلوع کرده و تا مدت ها عطر حضور مبارک شما را در استان احساس می کنیم.

وی ادامه داد: مردم شهرستان بافق مردمانی هستند که از دیرباز به عشق ولایت زندگی کرده و در طریق ولایت بوده اند.

سلیمانی با بیان اینکه شما خدام عزیز، سفیران معرفت و ولایت رضویی هستید، تصریح نمود: کاری که شما می کنید و به شهرهای مختلف سفر می کنید، کاری است که حضرت ثامن الحجج خودش انجام داد و از مدینه به ایران آمد و این کار خیلی ارزشمند و بزرگی است.

وی خاطر نشان نمود: زیارت حضرت امام رضا (ع) آثار و برکات دنیوی و اخروی زیادی دارد که نصیب انسان می شود و شما عزیزان هم که از آن بارگاه تشریف می آورید حامل همان برکات و فیوضات هستید.

گفتنی است؛دیدار با خانواده معظم شهدا،جانبازان و آزادگان و مردم روستای مبارکه و زیارت قبورشهدای گمنام،عیادت از بیماران بیمارستان ولیعصر(عج)، بازدید از کارگاه تولیدی خیریه شرکت درجشن زیرسایه خورشید از دیگر برنامه حضور یکروزه خادمین بارگاه منورامام الرئوف(ع) درشهرستان بافق می باشد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده