رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
  • کد خبر : ۸۱۸۵۵
  • چاپ خبر : جمع آوری پاتوق استعمال موادمخدر و دستگیری ۷ نفر معتاد در بافق

جمع آوری پاتوق استعمال موادمخدر و دستگیری ۷ نفر معتاد در بافق

ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق با همکاری ماموران یگان امداد شهرستان ضمن جمع آوری پاتوق استعمال موادمخدر، ۷ نفر معتاد را دستگیر کردند. به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق با اطلاع از خرید و فروش موادمخدر در یکی از مناطق […]

ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق با همکاری ماموران یگان امداد شهرستان ضمن جمع آوری پاتوق استعمال موادمخدر، ۷ نفر معتاد را دستگیر کردند.

به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق با اطلاع از خرید و فروش موادمخدر در یکی از مناطق شهر بافق، بلافاصله جهت بررسی موضوع اقدام کردند.

کمالی افزود: با بررسی های انجام شده و شناسایی محل و همچنین هماهنگی با مقام قضایی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری ماموران یگان امداد شهرستان به آدرس مذکور اعزام و پس از وارد شدن به منزل، در بازرسی مقادیری جزئی موادمخدر از نوع حشیش کشف و ۷ نفر را که همگی در حال استعمال موادمخدر بودند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: با انتقال متهمان به یگان انتظامی و تشکیل و تکمیل پرونده همگی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

منبع: خبرنگار پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده