رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷
  • کد خبر : ۸۱۸۹۵
  • چاپ خبر : تقدیر و تشکر اعضای جدید هیئت مدیره تعاونی اعتبار کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از سهامداران

تقدیر و تشکر اعضای جدید هیئت مدیره تعاونی اعتبار کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از سهامداران

به گزارش آفتاب بافق؛ اعضای جدید هیئت مدیره تعاونی اعتبار کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در پیامی از حضور سهامداران تعاونی اعتبار کارکنان در انتخابات شرکت تعاونی تشکر و قدردانی نمودند. متن پیام به شرح ذیل می باشد: سهامداران محترم تعاونی اعتبار کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با سلام […]

به گزارش آفتاب بافق؛ اعضای جدید هیئت مدیره تعاونی اعتبار کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در پیامی از حضور سهامداران تعاونی اعتبار کارکنان در انتخابات شرکت تعاونی تشکر و قدردانی نمودند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

سهامداران محترم تعاونی اعتبار کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

با سلام و احترام

بدینوسیله مراتب تقدير و تشكر خود را از یکایک شما سروران گرامی كه با حضور خود در انتخابات شركت تعاوني، برگ زرين دیگری را به کارنامه افتخارات اين شرکت اضافه نموده اید اعلام میداریم و حضور پرشور و صمیمی شما در  انتخابات را ارج نهاده و از حسن اعتمادي كه به اين هيأت مديره داشته و داريد كمال تشكر و امتنان را داريم.

اميد است پس از اين نيز بتوانیم در جهت احقاق حقوق و ایجاد رضایت مندی بیش از پیش اعضا كوشا باشیم.

همچنین بر خود لازم میدانیم از دیگر کاندیداهای محترم و سایر عزیزانی که در سایه با فعالیتهای همه جانبه باعث حضور بی سابقه سهامداران در مجمع شدند کمال تقدیر و تشکر را داشته و امید آن داریم که در سایر فعالیتهای خود بتوانند منشاء خدمات صادقانه برای همکاران گرامی گردند.

در پایان از يكايك اعضاي محترم تعاوني درخواست داريم كه در جهت هر چه بهتر انجام دادن وظايف، ما را از نقطه نظرات و پيشنهادات ارزنده خود بهره‌مند گردانند.

با تشکر – منتخبین شما در هیئت مدیره تعاونی اعتبار کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده