رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
  • کد خبر : ۸۱۸۹۹
  • چاپ خبر : گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید محمد رضا تشکری
هر پنجشنبه یک شهید؛

گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید محمد رضا تشکری

مقام معظم رهبری فرمودند:شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. به گزارش آفتاب بافق؛ گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ […]

مقام معظم رهبری فرمودند:شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد.

به گزارش آفتاب بافق؛ گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و بقاء و حضور و درخشندگی است؛ و این مائیم که باید با ارتباط و اتصال به این مفهوم بلند و ماندگار، برای خود و جامعه و کشور خود، بلندی و ماندگاری به دست آوریم.

به یاد شهیدان بودن خود ادای وظیفه‌‌ای در این راه است.

سلام خدا بر ارواح طیبه‌ شهیدان و خانواده‌های صبور آنان و سلام بر روح مطهر شهید محمد رضا تشکری جوانمرد 16 ساله و حماسه آفرین روزهای نبرد با دشمن که با شرکت در عملیات های متعدد به دفاع از ناموس،میهن و نظام پرداخت. وی در صحنه نبرد با متجاوزان کشور در منطقه ماهوت عراق به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید محمد رضا تشکری فرزند ماشاءالله ، سال 1350 در شهر بافق و خانواده ای مذهبی و سختکوش دیده به جهان گشود. وی پس از طی دوران کودکی مشغول به تحصیل تا مقطع راهنمایی شد و به جهت تامین اقتصاد خانواده پدر خویش را در امر کشاورزی یاری می نمود.

وی فعالیت های انقلابی و مذهبی خود را  از مسجد جامع بافق آغاز نمود و در برگزاری مجالس دعای کمیل و ندبه فعالیت زیادی می نمود و بیشتر اوقات فراغت خود را به خواندن کتاب های مذهبی سپری می کرد.

با آغاز جنگ تحمیلی به فراگیری فنون نظامی پرداخت و و رهسپار جبهه های حق علیه باطل شد.سرانجام تاریخ 66/8/29 پس از چندین مرتبه حضور در جبهه در منطقه ماهوت بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

در این پنجشنبه به روح مطهر این شهید و تمام شهیدان 8 سال دوران دفاع مقدس درود می فرستیم.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده