رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
  • کد خبر : ۸۱۹۰۳
  • چاپ خبر : شروع به فعالیت شعبه تامین اجتماعی بافق از سال ۱۳۲۸ / وجود ۱۴ هزار و ۹۶۰ نفر بیمه شده اجباری در بافق / ۲۰ هزار پرونده بیمه شدگان در بافق الکترونیکی می شود
رییس اداره تامین اجتماعی بافق:

شروع به فعالیت شعبه تامین اجتماعی بافق از سال ۱۳۲۸ / وجود ۱۴ هزار و ۹۶۰ نفر بیمه شده اجباری در بافق / ۲۰ هزار پرونده بیمه شدگان در بافق الکترونیکی می شود

  حاجی حسنی رئیس اداره تامین اجتماعی بافق در حاشیه بازدید زاده رحمانی فرماندار شهرستان از این اداره، با اشاره به اینکه این شعبه فعالیت خود را از سال ۱۳۲۸ آغاز نموده تعداد بیمه شدگان اجباری این شهرستان را ۱۴ هزار و ۹۶۰ نفر عنوان کرد.   به گزارش آفتاب بافق؛ فرماندار بافق صبح روز […]

 

حاجی حسنی رئیس اداره تامین اجتماعی بافق در حاشیه بازدید زاده رحمانی فرماندار شهرستان از این اداره، با اشاره به اینکه این شعبه فعالیت خود را از سال ۱۳۲۸ آغاز نموده تعداد بیمه شدگان اجباری این شهرستان را ۱۴ هزار و ۹۶۰ نفر عنوان کرد.

 

به گزارش آفتاب بافق؛ فرماندار بافق صبح روز چهارشنبه، به مناسبت ۲۵ تیرماه روز تامین اجتماعی با حضور در اداره تامین اجتماعی شهرستان با رییس و کارکنان این اداره دیدار و این روز را به ایشان تبریک گفت.

محمد زاده رحمانی پس از بازدید واحد های مختلف از روند انجام کار و پاسخگوئی مناسب و به موقع به ارباب رجوع و افزایش تعداد بیمه شدگان در سالهای اخیر از رئیس و کارکنان شعبه قدردانی نمود.

در ادامه این بازدید رئیس تامین اجتماعی نیز درباره فعالیتها و عملکرد حوزه کاری گزارشی را ارائه کرد و گفت: فعالیت شعبه تامین اجتماعی بافق از سال ۱۳۲۸ آغاز شده است و هم اکنون ۱۴هزار و ۹۶۰ نفر بیمه شده اجباری در بافق وجود دارد.

عباس حاجی حسنی با بیان اینکه روند ثبت و الکترونیکی نمودن پرونده بیمه شدگان در این شعبه آغاز شده است، افزود: در آینده نزدیک بیش از ۲۰ هزار پرونده بیمه شدگان الکترونیکی می شود.

وی تصریح کرد: تنوع در ارائه خدمات بیمه ای، عدم فرسودگی پرونده های کاغذی، جلوگیری از مفقود شدن پرونده ها، تسریع در زمان پاسخگویی، کاهش در اشغال فضای فیزیکی و امکانات بایگانی بهتر و مناسب از جمله مزایای این طرح می باشد.

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “شروع به فعالیت شعبه تامین اجتماعی بافق از سال ۱۳۲۸ / وجود ۱۴ هزار و ۹۶۰ نفر بیمه شده اجباری در بافق / ۲۰ هزار پرونده بیمه شدگان در بافق الکترونیکی می شود”

  • با سلام خوب است بجای اینهمه عکس اطلاعات کامل اداره من جمله شماره ملی اداره را اعلام تا ارباب رجوع سر گردان نباشد

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده