رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹
  • کد خبر : ۸۱۹۶۲
  • چاپ خبر : تقدیر مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از اقدام شایسته بازنشسته این مجموعه

تقدیر مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از اقدام شایسته بازنشسته این مجموعه

رضا فلاح مبارکه از حاج محمد محبی بازنشسته شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به خاطر اقدام نیک و خداپسندانه وی در حمایت از بیماران سرطانی و کمک مالی به آنان با اهدای سبد گل تقدیر کرد . به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق امشب با حضور در منزل […]

رضا فلاح مبارکه از حاج محمد محبی بازنشسته شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به خاطر اقدام نیک و خداپسندانه وی در حمایت از بیماران سرطانی و کمک مالی به آنان با اهدای سبد گل تقدیر کرد .

به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق امشب با حضور در منزل حاج محمد محبی بازنشسته این شرکت از اقدام خداپسندانه وی در حمایت از بیماران سرطانی با اهدای سبد گل تقدیر و تشکر کرد.

حاج محمد محبی در گفتگو با خبرنگار مرکز اطلاع رسانی شرکت بیان کرد: هر ساله در ظهر عاشورا برای 2 هزار نفر غذا طبخ و بین مردم توزیع می کردیم،اما امسال تصمیم گرفتم هزینه آن را برای کمک به بیماران سرطانی صرف نمایم و طی صحبت با امام جمعه بافق ایشان نیز از این امر خیر استقبال نمودند .

مدیر عامل شرکت سنگ آهن با اظهار خرسندی از این اقدام نیک و خداپسندانه توسط این بازنشسته شرکت، آن را کاری نو دانست و امیدوار شد دیگران نیز از این امر نیک تبعیت کنند و سبب ترویج و فرهنگسازی آن در جامعه شوند.

فلاح مبارکه بازنشستگان شرکت سنگ آهن را سرمایه های ارزشمند این مجموعه دانست که هر کجا باشند مایه خیر و برکت هستند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده