رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
  • کد خبر : ۸۲۱۴
  • چاپ خبر : پيام مشترك امام جمعه و فرماندار بافق به مناسبت ورود حضرت آيت اله نوري همداني

پيام مشترك امام جمعه و فرماندار بافق به مناسبت ورود حضرت آيت اله نوري همداني

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همزمان با ورود مرجع عاليقدر تشيع حضرت آيت اله نوري همداني به شهرستان بافق ، امام جمعه و فرماندار شهرستان ضمن خير مقدم از عموم مردم شهيد پرور بافق خواستار حضور گسترده در آيين استقبال و سخنراني ايشان شدند. متن پيام بدين شرح مي باشد : بسمه تعالي […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همزمان با ورود مرجع عاليقدر تشيع حضرت آيت اله نوري همداني به شهرستان بافق ، امام جمعه و فرماندار شهرستان ضمن خير مقدم از عموم مردم شهيد پرور بافق خواستار حضور گسترده در آيين استقبال و سخنراني ايشان شدند.
متن پيام بدين شرح مي باشد :
بسمه تعالي
سيزدهم ماه رجب المرجب امسال سالروز ولادت با سعادت اولين اختر تابناك امامت و ولايت مولاي متقيان علي (ع)همزمان گرديده است با سفر پرخير و بركت حضرت آيت اله العظمي نوري همداني مرجع عاليقدر جهان تشيع، اين تقارن و جشن با شكوه را به فال نيك گرفته و خداوند متعال را شاكريم كه در اين روز فرخنده نسيم روح انگيز معنويت ، فقاهت و مرجعيت را در شهر دارالشجاعه بافق مي نوازد.
سال 94 سال همدلي و همزباني، دولت و ملت است و نسيم خوش خدمت از ابتداي حضور سال با حضور مسئولين كشوري به عطر دل انگيز معنويت و مرجعيت معطر خواهد گشت.
دعوت مينماييم از عموم مردم شريف، شهيد پرور و ولايي شهرستان بافق به ويژه خانواده معظم شهدا و ايثارگران ،بسيجيان ، روحانيت ، كارمندان و كارگران تا درمراسمي كه از ساعت 18 روز شنبه 12/2/1394 در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) با حضور اين مرجع عاليقدر شروع و به نماز مغرب و عشاء به امامت اين بزرگوار ختم خواهد شد شركت نموده و حماسه اي ديگر در همدلي و همزباني خلق نمايند.

حجت الاسلام سيد جواد سليماني و سيد مهدي طلايي مقدم
امام جمعه و فرماندار شهرستان بافق

photo_2015-04-29_18-33-18

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده