رفتن به بالا
  • شنبه - ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
  • کد خبر : ۸۲۲۹۳
  • چاپ خبر : با نصب  تجهیزات تفریحی، مکان مناسبی برای کودکان در پارک آهنشهر ایجاد می شود
مدیر خدمات رفاهی و امور اجتماعی شرکت سنک اهن مرکزی؛

با نصب تجهیزات تفریحی، مکان مناسبی برای کودکان در پارک آهنشهر ایجاد می شود

مدیر خدمات رفاهی و امور اجتماعی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق گفت: با خرید و نصب وسایل بازی و ورزش جوانان امکانات مناسب رفاهی در پارک آهنشهر ایجاد می شود. به گزارش آفتاب بافق؛ سید علیرضا حسینی مدیر خدمات رفاهی و امور اجتماعی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با اعلام این خبر افزود: وسایل بازی […]

مدیر خدمات رفاهی و امور اجتماعی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق گفت: با خرید و نصب وسایل بازی و ورزش جوانان امکانات مناسب رفاهی در پارک آهنشهر ایجاد می شود.

به گزارش آفتاب بافق؛ سید علیرضا حسینی مدیر خدمات رفاهی و امور اجتماعی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با اعلام این خبر افزود: وسایل بازی و سرگرمی فرسوده در پارک آهنشهر جمع آوری شده و با هزینه بیش از یکصد و سی  میلیون تومان امکانات ورزشی و رفاهی جدید در حال نصب می باشد.

حسینی امکانات جدید ورزشی را شامل وسایل بازی کودکان در پارک آهنشهر و فوتبال دستی و میز تنیس در اطراف دریاچه ذکر نمود و اظهار داشت: ایمنی وسایل و امکانات جدید مد نظر قرار گرفته است تا کودکان و جوانان بافقی بتوانند در اوقات فراغت با خیال آسوده از امکانات رفاهی و ورزشی پارک آهنشهر استفاده نمایند.

مدیر خدمات رفاهی و امور اجتماعی شرکت شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از خریداری وسایل ورزشی برای استفاده افراد توانمند در مرکز توانبخشی سرای رحمت به مبلغ پانصد میلیون ریال خبر داد و افزود: به منظور ایجاد نشاط و شادابی افراد توانمند در سرای رحمت با مساعدت و همکاری ویژه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق  مجموعه ی کاملی از وسایل و امکانات ورزشی برای استفاده این عزیزان خریداری و بزودی در این مرکز نصب می شود.

وی در رابطه با فعالیت شهربازی گفت: برای فعالیت مجدد شهربازی برنامه ریزی شده است تا با جمع آوری وسایل فرسوده و تجهیزاتی که استاندارد آنها به اتمام رسیده است  مجموعه ی شهربازی به بخش خصوصی که دارای توانمندی کامل می باشد واگذار شود تا مردم بتوانند اوقات فراغت را با شادی و سلامت در این مجموعه سپری نمایند.

وی از کم لطفی دوستان گلایه کرد و یادآور شد برای خرید امکانات تفریحی نیاز به زمان داشتیم تا وسایل خریداری به محل نصب در پارک کودک منتقل شود.

حسینی در پایان از توجه ویژه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد: کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و همشهریان عزیز برای استفاده از وسایل ورزشی و امکانات رفاهی ایجاد شده نهایت دقت و مواظبت را داشته باشند و از وسایل غیر ایمن در محیط پارک و اماکن ورزشی و رفاهی استفاده ننمایند تا آسیبی به آنها وارد نشود.

عکس:م..تقی زاده بافقی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده