رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
  • کد خبر : ۸۲۵۵
  • چاپ خبر : آيين تجليل از كارگران شركت سنگ آهن مركزي بافق برگزار شد

آيين تجليل از كارگران شركت سنگ آهن مركزي بافق برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ در آييني با حضور امام جمعه و فرماندار بافق ، مديرعامل شركت سنگ آهن مركزي و جمعي از مسئولان اين شهرستان از كارگران قسمت ها و واحد هاي مختلف معدن سنگ آهن مركزي بافق تجليل به عمل آمد. فرماندار بافق در حاشيه اين مراسم با اشاره به اهميت تجليل […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ در آييني با حضور امام جمعه و فرماندار بافق ، مديرعامل شركت سنگ آهن مركزي و جمعي از مسئولان اين شهرستان از كارگران قسمت ها و واحد هاي مختلف معدن سنگ آهن مركزي بافق تجليل به عمل آمد.

فرماندار بافق در حاشيه اين مراسم با اشاره به اهميت تجليل از كارگران گفت: روز جهانی کارگر روز تجلیل از خدمات ارزنده ی كارگران شریفی است كه به عنوان یكی از مهمترین عناصر پیشرفت، توسعه، بالندگی و خود اتكایی هر جامعه ای محسوب می شوند.

"سيد مهدي طلايي مقدم" در ادامه تصريح كرد: نكوداشت روز جهاني كار و كارگر به پاس خدمات صادقانه و بي دريغ كارگران شريف، مؤمن و صبور ايران اسلامي، فرصتي مغتنم و بي نظير است تا به تأسي از پيامبر اعظم (ص)، زحمات بي بديل آنان را ارج نهيم.

گفتني است مسئولان در اين آيين با حضور در قسمت های تعمیرگاه و برق کارخانه فرآوری با اهداء یک شاخه گل ضمن گرامیداشت روز کارگر از شاغلین در این قسمت ها تقدیر و تجلیل نمودند

 

 

.IMG_6110 IMG_6100 IMG_6091 IMG_6067

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده