رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
  • کد خبر : ۸۲۶۲
  • چاپ خبر : فرماندار بافق با حضور در مدارس از معلمان  اين شهرستان  تجليل كرد + تصاوير

فرماندار بافق با حضور در مدارس از معلمان اين شهرستان تجليل كرد + تصاوير

به گزار ش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ در آييني با حضور فرماندار بافق ، رييس اداره آموزش و پرورش و جمعي از مسئولان اين شهرستان به مناسبت هفته گراميداشت مقام معلم از معلمان اين شهرستان تجليل شد. فرماندار بافق در حاشيه اين آيين با گراميداشت فرا رسیدن سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و هفته گراميداشت […]

به گزار ش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ در آييني با حضور فرماندار بافق ، رييس اداره آموزش و پرورش و جمعي از مسئولان اين شهرستان به مناسبت هفته گراميداشت مقام معلم از معلمان اين شهرستان تجليل شد.

فرماندار بافق در حاشيه اين آيين با گراميداشت فرا رسیدن سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و هفته گراميداشت مقام معلم،اظهارداشت: معلمی شغل انبیا است و وجود معلمان دلسوز و اخلاق مدار در جامعه یک سرمایه ارزشمند است.

"سيد مهدي طلايي مقدم" با اشاره به اهميت موضوع آموزش و پرورش در سطح جامعه رمز جاودانگی هر تمدنی را در میزان آگاهی و علم مردمان آن جامعه عنوان كرد.

وي در ادامه خاطرنشان كرد: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش افراد  جامعه، توسعه یافتگی کشور را به دنبال دارد  و اين مهم  پيشرفت در تمامي عرصه ها و بخش ها جامعه را به دنبال خواهد داشت.

گفتني است فرماندار بافق و ديگرمسئولان با حضور در كلاس درس معلمان ضمن اهداي شاخه گل واداي احترام به اين قشر زحمت كش جامعه به سوالات و درخواست هاي معلمان و دانش آموزان پيرامون مسائل توسعه اي شهرستان پاسخ دادند وهمچنين با بررسي مشكلات و كمبود هاي برخي از مدارس درجهت رفع  آن  قول مساعدت و پيگيري دادند.

 

IMG_6126 IMG_6147 IMG_6155 IMG_6198 IMG_6244 IMG_6192 IMG_6208 IMG_6252 IMG_6215 IMG_6140

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده