رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
  • کد خبر : ۸۲۹۲
  • چاپ خبر : پایان المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شهرستان بافق برگزار شد

پایان المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شهرستان بافق برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ اختتاميه المپياد ورزشي درون مدرسه اي دختران شهرستان بافق با حضور فرماندار ، رئيس آموزش و پرورش بافق ، جمعي از مديران ادارات و كادر آموزشيي و دانش آموزان 5 آموزشگاه دختر در سالن ورزشي هفتم تير برگزار شد. رئيس آموزش و پرورش بافق با اشاره به اینکه المپیاد […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ اختتاميه المپياد ورزشي درون مدرسه اي دختران شهرستان بافق با حضور فرماندار ، رئيس آموزش و پرورش بافق ، جمعي از مديران ادارات و كادر آموزشيي و دانش آموزان 5 آموزشگاه دختر در سالن ورزشي هفتم تير برگزار شد.

رئيس آموزش و پرورش بافق با اشاره به اینکه المپیاد ورزشی از 26 مهر در تمامی مدارس شروع شده گفت: المپیاد درون مدرسه ای در تمامی مدارس بافق با هدف ایجاد شور و نشاط حاصل از فعالیت های ورزشی در بین دانش آموزان ، توسعه مشارکت و شناسایی استعدادهای برتر ورزشی برگزار می شود.

"علي اصغر رنجبر" در اختتامیه المپیاد ورزشی دانش آموزان دختر بافقي گفت: تمامی دانش آموزان مدارس شهرستان در 7 رشته هندبال ، تنیس روی میز ، دو و میدانی ، اسکیت ، طناب زنی ،طناب كشي و ميني واليبال با هم به رقابت پرداختند. وی افزود: نفرات برتر مدارس استان به مرحله استانی راه پیدا کرده و در بهمن ماه با هم به رقابت می پردازند

وي افزود : المپیاد بستر مناسبی برای رشد و توسعه فعالیت های ورزشی میان دانش آموزان را فراهم کرده و آنان را برای حضور پرشور و با نشاط در محیط مدرسه آماده کرده و این امر اهداف آموزشی و پرورشی طراحی شده در نظام تعلیم و تربیت را محقق می سازد.

رنجبر تصریح کرد: با استفاده از تمام ظرفیت دانش آموزان پر انرژی و خانواده های آنها هم مدرسه ای با نشاط و هم توسعه ی علمی و آموزشی خوبی خواهیم داشت.

در پايان توسط مسئولان شهرستان به تيم ها و نفرات برتر كاپ و مدال قهرماني اهدا شد.

IMG_6480 IMG_6514 IMG_6534 IMG_6549 IMG_6562 IMG_6589

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده