رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
  • کد خبر : ۸۳۱۶۱
  • چاپ خبر : لیگ باشگاهی اسکیت شهرستان بافق برگزار شد

لیگ باشگاهی اسکیت شهرستان بافق برگزار شد

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق گفت: مسابقات باشگاهی اسکیت به مناسبت دهه ولایت و امامت در محل سالن ورزشی شهدای گمنام برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ سمیه ایزدیان ضمن تقدیر از رئیس هیئت اسکیت شهرستان بافق با بیان اینکه مسابقات در قالب ۱۲ تیم و ۴ گروه سنی دختران و ۲ گروه […]

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق گفت: مسابقات باشگاهی اسکیت به مناسبت دهه ولایت و امامت در محل سالن ورزشی شهدای گمنام برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ سمیه ایزدیان ضمن تقدیر از رئیس هیئت اسکیت شهرستان بافق با بیان اینکه مسابقات در قالب ۱۲ تیم و ۴ گروه سنی دختران و ۲ گروه سنی پسران برگزار شد اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ نفر اسکیت باز در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی همچنین هدف از برگزاری مسابقات را استعدادیابی و تشویق ورزشکاران در این رشته ورزشی عنوان کرد و یادآور شد:رده سنی ۹۰_۹۲ ریحانه ابراهیمی، آترینا حاج غدیری، السای فتوحی (مشترکا) و حنانه دهقان مقام اول تا سوم را کسب کردند.

ایزدیان با بیان اینکه رده سنی۸۹ تا ۸۵غزل دهقان، نگین خوانین زاده و فرزانه کوشا مقدم بر سکوی اول تا سوم ایستادند افزود: مبینا دهقانزاده مقام اول، ساغر سیدی و محیا عبداللهی مقام دوم و سوم را خود اختصاص دادند.

وی همچنین عنوان کرد: محیا حسینی ابراهیمی، نگار محمدیان و نازنین زهرا یاری برندگان رده  سنی نونهالان بودند.

ایزدیان با اشاره به اینکه ابوالفضل خالقدادی،محمد صادق  چترود و محمد مهدی در بخش پسران در رده سنی نوجوانان مقام اول تا سوم را کسب کردند تصریح کرد:مهدی بویی آبادی در رده نونهالان مقام اول، شایان طالعی دوم و سینا درندی سوم را کسب کردند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق همچنین از کسب مقام اول تا سوم توسط باشگاههای آبشار با سرپرستی و مربیگری پرویز برزگری، نشاط با سرپرستی و مربیگری فریبا شفیعی و شهدای گمنام با سرپرستی و مربیگری زهرا  اشرفی خبر داد.

گفتنی است: در پایان مسابقات به رسم یادبود از برندگان با اهدا لوح و مدال تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده