رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
  • کد خبر : ۸۳۱۷۴
  • چاپ خبر : رسانه ای که هنر رقابت داشته باشد، موفق تر است

رسانه ای که هنر رقابت داشته باشد، موفق تر است

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در جمع اصحاب رسانه شهرستان بیان داشت: به دلیل گسترش فضای مجازی و سرعت انتقال و درج اخبار در این فضا، رسانه ای که هنر رقابت کردن داشته باشد، موفق تر است. به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق در جمع اصحاب رسانه شهرستان، ضمن تقدیر و […]

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در جمع اصحاب رسانه شهرستان بیان داشت: به دلیل گسترش فضای مجازی و سرعت انتقال و درج اخبار در این فضا، رسانه ای که هنر رقابت کردن داشته باشد، موفق تر است.

به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق در جمع اصحاب رسانه شهرستان، ضمن تقدیر و تشکر از همراهی اصحاب رسانه در درج اخبار و گزارشات انتظامی بیان داشت: اصحاب رسانه پل ارتباطی میان مردم و پلیس هستند که اخبار و رویدادهای شهرستان را به موقع منعکس می کنند و هنر رسانه این است که واقعیت را نشان دهد و رسانه ای که هنر رقابت کردن را داشته باشد موفق تر است.

کمالی با اشاره به سرعت گسترش اخبار و گزارشات در فضای مجازی، تصریح کرد: فضای مجازی و سرعت انتقال اخبار در این فضا باعث شده که شهر و کشور را به مثابه دهکده ای بدانیم که بلافاصله اخبار بعد از وقوع در این فضا منتشر و همگان از آن مطلع می شوند.

وی در ادامه پیرامون آسیبها و معضلات اجتماعی سطح شهر از جمله رها کردن موتورسیکلت های فاقد پلاک و فاقد تجهیزات که این خود عاملی برای سرقت است و همچنین سرقت احشام، دور دور کردن افراد در خیابانها در شب هنگام و غیره مطالبی بیان و افزود:  از مردم انتظار می رود بیشترین همکاری را با پلیس داشته باشند و هشدارهای پلیسی را در همه زمینه ها اعم از ترافیکی، سرقت ها و غیره جدی بگیرند تا در دام سودجویان گرفتار نشوند.

فرمانده انتظامی بافق با اشاره به اینکه در مجموع امنیت بافق خوب است، افزود: در بافق سرقتهای خشن نداریم ولیکن در مورد پاتوق های شبانه باید فرهنگ سازی شود و خانواده ها نیز به این موضوع حساسبت نشان دهند؛ زیرا پاتوق ها محلی برای ایجاد معضلات اجتماعی شده است.

وی با اشاره به دستگیری بیش از ۷۰ نفر سارق از ابتدای سال تاکنون ، تصریح کرد: ۲۰ درصد سارقان دستگیر شده بومی هستند و شهروندان باید هرگونه موارد مشکوک را به پلیس گزارش دهند.

کمالی در پایان بیان داشت:  شهروندان باید بدانند افرادی که تصادف می نمایند در صورت بیمه نبودن وسیله نقلیه آنها، اگر به بیمارستان اعزام شوند باید هزینه درمان را آزاد پرداخت نمایند لذا می طلبد شهروندان نسبت به بیمه وسیله نقلیه خود اقدام نمایند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده