رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
  • کد خبر : ۸۳۱۷۹
  • چاپ خبر : برپایی نمایشگاه خوشنویسی “خط ولایت ” در بافق +تصاویر

برپایی نمایشگاه خوشنویسی “خط ولایت ” در بافق +تصاویر

نمایشگاه آثار خوشنویسی عالیه رحیمی با عنوان ” خط ولایت ” به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و پایگاه نبی اکرم (ص) از امروز به مدت 3 روز در لابی هتل نیکان برپا شده است. به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با دهه امامت و ولایت نمایشگاه خوشنویسی عالیه رحیمی با عنوان ” خط ولایت […]

نمایشگاه آثار خوشنویسی عالیه رحیمی با عنوان ” خط ولایت ” به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و پایگاه نبی اکرم (ص) از امروز به مدت 3 روز در لابی هتل نیکان برپا شده است.

به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با دهه امامت و ولایت نمایشگاه خوشنویسی عالیه رحیمی با عنوان ” خط ولایت ” صبح امروز با حضور ارجمند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد‌ اسلامی،میرجعفری معاون پرورشی آموزش و پرورش‌.،فخری مدیرروابط عمومی شرکت سنگ آهن ،کاظم یاوری معاون آموزشی آموزش و پرورش،دهقان رئیس انجمن خوشنویسان و یونس حیدری مدیر دفتر مدیر عامل شرکت در لابی هتل نیکان افتتاح شد.

عالیه رحیمی در گفتگو با خبرنگار آفتاب با بیان اینکه 30 اثر خوشنویسی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است،افزود: این آثار به خط ثلث و با موضوع غدیر، امامت،اشعار و احادیث درباره پیشوای اول شیعیان امام علی (ع) می باشد.

وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه از امروز27 الی 29 مرداد ماه صبح ها 9 الی 13 و عصرها 18 الی 22 جهت بازدید علاقمندان به هنر دائر می باشد.

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده