رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
  • کد خبر : ۸۳۲۲۶
  • چاپ خبر : آئین تجلیل از آزادگان شرکت سنگ آهن مرکزی و شهرستان بافق + تصاویر

آئین تجلیل از آزادگان شرکت سنگ آهن مرکزی و شهرستان بافق + تصاویر

به مناسبت 26 مرداد ماه؛سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی،مراسمی به منظور تجلیل از آزادگان شرکت سنگ آهن مرکزی و شهرستان با حضور جمعی از مسئولان بافق و آزادگان در هتل نیکان برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ آئین تجلیل از آزادگان شرکت سنگ آهن مرکزی و شهرستان بافق ظهر امروز با […]

به مناسبت 26 مرداد ماه؛سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی،مراسمی به منظور تجلیل از آزادگان شرکت سنگ آهن مرکزی و شهرستان با حضور جمعی از مسئولان بافق و آزادگان در هتل نیکان برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ آئین تجلیل از آزادگان شرکت سنگ آهن مرکزی و شهرستان بافق ظهر امروز با حضور امام جمعه،مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،فرمانده بسیج سپاه ناحیه و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان،مدیران و معاونین شرکت و آزادگان سرافرار در هتل نیکان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری قرآن جواد رایگان قرائت شد و سپس سید مصطفی فخری مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن و مجری برنامه ضمن عرض خیر مقدم  به مسئولان و میهمانان حاضر، 26 مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی داشت.

در ادامه برنامه رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق ضمن خیر مقدم به امام جمعه،مسئولان و آزادگان شهرستان، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشور را گرامی داشت و برای این قهرمانان آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت نمود.

سپس دهقانزاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق در سخنانی کوتاه با تبریک دهه امامت و ولایت،یاد و خاطره 4 آزاده شهرستان،شهید محمد حسین بابایی،مرحوم عباسعلی قاسم پور،مرحوم حسن میرعلمی و مرحوم علی اکبر تشکری را گرامی داشت.

در ادامه امام جمعه بافق با بیان خاطرات روزهای اعزام رزمندگان به جبهه های نبرد از بسیج شهرستان گفت: اولین فردی بودم که  از آمار تعداد شهدا و اسیران شهرستان اطلاع یافتم. روزهای بسیار سختی برای همه اسرا بود اما افتخار آزادگان بافق این است که حاضر نشدند نوکر استثمار،استعمار و صدام شوند وعلیرغم شکنجه های فراوان و مشقت های بسیار، مقاومت کرده و با سرافرازی به میهن بازگشتند.

سلیمانی با اشاره به موقعیت و جایگاه کنونی ایران و عراق افزود:  امروز در سراسر کشور به مناسبت این روز تاریخی مراسمات جشن و تجلیل از آزادگان سرافراز برگزار می شود و بدون شک وجود شما در هر کجای کشور سبب خیر و برکت است.

امام جمعه بافق بر تلاش آزادگان در زمینه تولید،اقتصاد و در راستای ارزش های اسلامی تاکید کرد.

در ادامه پیام هاشمی منش سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد کشور به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی توسط سید مصطفی فخری قرائت شد.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده