رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
  • کد خبر : ۸۳۳۴
  • چاپ خبر : نشست کارشناسان روابط عمومی ادارات شهرستان بافق برگزار شد

نشست کارشناسان روابط عمومی ادارات شهرستان بافق برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ نشستي با حضور مسئول روابط عمومي فرمانداري و شركت سنگ آهن مركزي و جمعي از مديران و كارشناسان روابط عمومي ادارات و نهاد هاي شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداري بافق برگزار شد.  مسئول روابط عمومي فرمانداري بافق در اين نشست با اشاره به نام گذاري امسال توسط مقام […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ نشستي با حضور مسئول روابط عمومي فرمانداري و شركت سنگ آهن مركزي و جمعي از مديران و كارشناسان روابط عمومي ادارات و نهاد هاي شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداري بافق برگزار شد.

 مسئول روابط عمومي فرمانداري بافق در اين نشست با اشاره به نام گذاري امسال توسط مقام معظم رهبري به عنوان سال همدلي و همزباني ملت و دولت گفت: روابط عمومی بايد به عنوان یک واحد ارتباطي در هر سازمان به دنبال ارتباط موثر مردم با مسئولان باشند و نامگذاري امسال مقام معظم رهبري در اين سال نقش روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي را برجسته تر مي كند.

"علي حسن پور" در این نشست با اشاره به اینکه هفته ارتباطات و روابط عمومی از 27 اردیبهشت ماه آغاز و تا 2 خرداد ماه ادامه دارد بيان داشت: اميدوارم كه مسئولان روابط عمومی ارگان ها و نهاد هاي شهرستان تمام تلاش خود را برای تبیین نقش روابط عمومي ها انجام دهند و مردم را با وظايف اين نهاد آشنا سازند.

حسن پور در ادامه گفت شعار امسال هفته ارتباطات و روابط عمومی در استان یزد « روابط عمومی آیینه همدلی و همزبانی » است شایسته است مسئولان روابط عمومی ها اهتمام و نگاه ویژه ای براي تحقق این شعار داشته باشند.

مدير روابط عمومي شركت سنگ آهن مركزي نيز در اين نشست بيان داشت: با توجه به شعار امسال پیام روابط عمومی ها باید همدلی و همگرایی باشد.

"محمدرضا رضايي پور"در ادامه با تاکید بر اینکه روابط عمومی یک کار برجسته مدیریتی است، خاطرنشان کرد:روابط عمومی های امروزه، تصمیم ساز، جریان ساز و تحلیل گرا هستند و اگر مسئولان روابط عمومي ارگان هاي مختلف شهرستان بتوانند رسالت اصلي خود را انجام دهند ميتوانند گام هاي موثري در راستاي پيشرفت و تعالي شهرستان بردارند.

 در ادامه اين نشست مسئولان روابط عمومي نهاد هاي شهرستان برنامه ها و پيشنهاد هاي خود را براي برگزاري هر چه باشكوه تر اين هفته عنوان كردند.

گفتني است به مناسبت هفته گراميداشت ارتباطات و روابط عمومي همايش روابط عمومي هاي استان يزد در تاريخ 30 ارديبهشت ماه در محل سالن همايش هاي آهنشهر بافق برگزار مي شود.

 

IMG_6876 IMG_6889 IMG_6874 IMG_6885 IMG_6890 IMG_6892

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده