رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
  • کد خبر : ۸۳۵۴
  • چاپ خبر : نجات جان 4 بیمار با اهدای عضو جوان بافقي

نجات جان 4 بیمار با اهدای عضو جوان بافقي

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق شب گذشته با خانواده مرحوم "عباسعلي طالعي" که در اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده و دريچه هاي قلب ، کبد و کلیه ها خود را با موافقت خانواده اش به بیماران نیازمند عضو اهدا کرده و جان 4 نفر را نجات داد، دیدار کرد. […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق شب گذشته با خانواده مرحوم "عباسعلي طالعي" که در اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده و دريچه هاي قلب ، کبد و کلیه ها خود را با موافقت خانواده اش به بیماران نیازمند عضو اهدا کرده و جان 4 نفر را نجات داد، دیدار کرد.

"سيد مهدي طلايي مقدم" در این دیدار ضمن عرض تسليت و قدردانی از این خانواده نمونه، اهدای زندگی به یک فرد را معادل نجات يك جامعه دانست و گفت: فقط انسان‌های بزرگ می توانند در لحظات خطیر تصمیم‌های بزرگ بگیرند.

وي افزود : اين اقدام خيرخواهانه شما مایه مباهات شهروندان و شهرستان است ،شما خانواده مرحوم با اهدای اعضای بدن فرزندتان به نیازمندان موجب نجات جان 4 بيمار شدید و کار بسیار بزرگی انجام دادید.

گفتني است این جوان که در اثر سانحه‌ تصادف دچار مرگ مغزی شده بود پس از انتقال به بیمارستان و تحت مراقبت هاي درماني چند روزه پس از تایید مرگ مغزی و رضایت خانواده، اعضای وی به بیماران نیازمند اهدا شد.

IMG_6931 IMG_6935 IMG_6938 IMG_6940

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده