رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
  • کد خبر : ۸۴۵۱
  • چاپ خبر : پيام تبريك فرماندار بافق به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومي

پيام تبريك فرماندار بافق به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومي

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، متن پيام فرماندار بافق بدين شرح است : بسمه تعالي بی شک 27 اردیبهشت‌ماه تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون حرفه روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است. روابط عمومی و ارتباطات، ساز و کار مهم همدلی و […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، متن پيام فرماندار بافق بدين شرح است :

بسمه تعالي

بی شک 27 اردیبهشت‌ماه تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون حرفه روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

روابط عمومی و ارتباطات، ساز و کار مهم همدلی و همزبانی مردم و سازمان است لذا اهمیت و ضرورت روابط عمومی، هنر مردم داری، معرفی کردن دستگاه و مرکز ثقل اطلاعات و اخبار  است.

امید است دست اندرکاران تلاشگر و توانمند این حوزه با استعانت از پروردگار متعال، در سال 94 که توسط مقام معظم رهبری، سال دولت و ملت ، همدلي و همزباني نام گرفته است،همگام با دولت تدبیر و امید توشه‌ای پربار برای حرکت آگاهانه در مسیر پیشرفت، تعالی و رفاه جامعه اسلامی برگیرند چرا که فعالان عرصه روابط عمومی به عنوان آينه همدلي و همزباني نقش مهمی در تحقق اهداف سال دارند و باید جهادگرانه در این راستا تلاش کنند.

اینجانب ضمن پاسداشت ياد و خاطر شهداي گرانقدر اين عرصه ، 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را صمیمانه به تمامی دست اندرکاران صدیق و سختکوش حوزه روابط عمومی شهرستان بافق تبریک و تهنیت گفته و برای آنان در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین آرزوی توفیق روز افزون دارم.

 

سيد مهدي طلايي مقدم

فرماندار شهرستان بافق

IMG_4750

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده