رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
  • کد خبر : ۸۴۵۸۷
  • چاپ خبر : نماز ظهر عاشورا به یاد آخرین نماز امام حسین(ع) در بافق اقامه شد +تصاویر

نماز ظهر عاشورا به یاد آخرین نماز امام حسین(ع) در بافق اقامه شد +تصاویر

نماز ظهر عاشورا در بین عزاداری های سرور و سالار شهیدان، به یاد آخرین نماز امام حسین (ع) در محوطه بیرونی امامزاده عبدالله(ع) بافق به امامت حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی اقامه شد. به گزارش آفتاب بافق؛ در حالی که خورشید به اوج خود در آسمان رسیده و نوید ظهر را می دهد،دسته های عزاداری، […]

نماز ظهر عاشورا در بین عزاداری های سرور و سالار شهیدان، به یاد آخرین نماز امام حسین (ع) در محوطه بیرونی امامزاده عبدالله(ع) بافق به امامت حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی اقامه شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در حالی که خورشید به اوج خود در آسمان رسیده و نوید ظهر را می دهد،دسته های عزاداری، سینه زنی و زنجیرزنی سرور و سالار شهیدان با قطع عزاداری ها، خود را برای اقامه نماز ظهر عاشورا به امامت حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی،امام جمعه بافق به محوطه بیرونی امامزاده عبدالله(ع) می رسانند.

هر لحظه به تعداد خیل نمازگزاران اضافه می ش د. با شنیدن بانگ الله اکبر صفوفی بهم فشرده به نماز می ایستند. تکبیر نماز که گفته می شود،دیگر صدایی به جز صدای خواندن حمد و سوره امام جمعه شهرستان شنیده نمی شود و هزاران دل عاشقی که به یاد آخرین نماز فرزند زهرا(س) با دلهایی صیقل یافته در این صحنه باشکوه حضور یافته اند،که این تجدید بیعتی با مولایشان حسین(ع) بود که هرگز عاشورا و پیام آن را فراموش نخواهند کرد و تن به ذلت و بیعت با دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) نخواهند داد.

خبر: ن.رادمنش

عکس: عرفان مرشدزاده

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده