رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
  • کد خبر : ۸۴۷۰
  • چاپ خبر : بازديد فرماندار بافق از 2 آموزشگاه آزاد هنري شهرستان

بازديد فرماندار بافق از 2 آموزشگاه آزاد هنري شهرستان

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق به اتفاق معاون خود و رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي از 2 آموزشگاه آزاد هنري نگاهان و باران شهرستان بازديد كرد . "سيد مهدي طلايي مقدم" در حاشیه این بازدید با اشاره به جایگاه ارزنده هنر اصیل در رشد و تعالی فرهنگی جامعه گفت: هنرمندان […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق به اتفاق معاون خود و رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي از 2 آموزشگاه آزاد هنري نگاهان و باران شهرستان بازديد كرد .

"سيد مهدي طلايي مقدم" در حاشیه این بازدید با اشاره به جایگاه ارزنده هنر اصیل در رشد و تعالی فرهنگی جامعه گفت: هنرمندان متعهد با بهره گیری از استعداد خدادادی خویش دست به خلق آثاری ماندگار می زنند که روح انسان را تحت تاثیر قرار می دهد.

طلايي مقدم افزود : هنر و هنرمند در شرستان بافق مورد غفلت واقع شده‌ است که عدم خرید آثار هنری از سوی مردم و نبود علاقمندان مستمر این حوزه مصداقی بر این مهم است.

فرماندار بافق برگزاری نمایشگاه و گالري هاي هنري را در رونق بخشیدن به فضای فرهنگی هنری شهرستان موثر ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: حمایت از هنرمندان متعهد و توانمند یکی از اولویت هاست و دستگاههای فرهنگساز باید در این رابطه توجه لازم را داشته باشند.

وي در پايان در نشستي كه با مسئولان آموزشگاههاي هنري و هنرمندان شهرستان داشت ضمن اينكه مستمع صحبتها و پيشنهادهاي هنرمندان بود ، پیشنهاد کرد: دستگاه‌های دولتی در راستای حمایت از هنر شرستان از آثار هنری و تجسمی به عنوان هدیه و بسته‌های فرهنگی استفاده کنند.

یادآور مي شود آموزشگاههاي هنري آزاد نگاهان و باران در حوزه نقاشي ، طراحي و گرافيگ مشغول به فعاليت مي باشد.

IMG_7093 IMG_7102 IMG_7117 IMG_7124 IMG_7129 IMG_7134 IMG_7137 IMG_7141 IMG_7142

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده