رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
  • کد خبر : ۸۴۷۶۱
  • چاپ خبر : دیدار مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با رزمندگان ایثارگر

دیدار مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با رزمندگان ایثارگر

  رضا فلاح مبارکه با حضور در منزل 2 تن از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس ضمن دیدار از رشادت های آنان تجلیل کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ در ادامه طرح تجلیل از همسنگران شهدا،مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق عصر امروز به همراه سید مصطفی فخر مدیر روابط عمومی شرکت و قنبری زاده،اکبر […]

 

رضا فلاح مبارکه با حضور در منزل 2 تن از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس ضمن دیدار از رشادت های آنان تجلیل کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در ادامه طرح تجلیل از همسنگران شهدا،مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق عصر امروز به همراه سید مصطفی فخر مدیر روابط عمومی شرکت و قنبری زاده،اکبر قانعی، ابراهیمی، غلامزاده و آثاری از پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور در منزل رزمندگان ایثارگر حسین تشکری و حسن محمدی از رشادت های آنان تجلیل کرد.

مسئولان حاضر در ابتدای این برنامه با حسین تشکری بازنشسته شرکت سنگ آهن مرکزی بافق دیدار کردند. وی مدت 11 ماه در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته و در کمیته انقلاب اسلامی نیز فعالیت نموده است.

رضا فلاح مبارکه در این دیدار ضمن قدردانی از رشادت های وی گفت: 11 ماه حضور در جبهه و خدمت به این مملکت و در اتمام جنگ بازگشت به زندگی بدون آنکه کسی متوجه این رشادت ها باشد تا امروز ما به چنین جایگاهی برسیم،قابل تقدیر است.

وی هدف از اجرای این برنامه را دیدار با رزمندگان ایثارگر دوران دفاع مقدس که کمتر کسی شاید آنان را بشناسند عنوان کرد و اظهار داشت:  امیدواریم با تجدید خاطرات پر افتخار این عزیزان در دوران دفاع مقدس، گامی موثر در جهت شناسایی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید برداریم.

مدیرعامل شرکت ضمن آرزوی سلامتی برای حسین تشکری هر گونه خدمت به این سرمایه های ارزشمند کشور را افتخار و وظیفه همگان دانست.

در ادامه این برنامه دیدار با رزمنده ایثارگر حسن محمدی انجام گرفت. وی بازنشسته معدن کوشک می باشد که در بهمن ماه سال 61 عازم جبهه و منطقه سوسنگرد شد و مدت 4 سال به مبارزه پرداخت.

محمدی به بیان خاطرات خود از جنگ و مجروحیت و در ادامه سفر خود به مشهد مقدس و شفا گرفتن از امام رضا(ع) پرداخت.

سپس رضا فلاح مبارکه بیان کرد: نباید مشغله ی زندگی سبب شود تا از کسانیکه جان خود را کف دست گرفتند و به مقابله با دشمن رفتند تا ما امروز در مسیر موفقیت خود که حاصل افتخارآفرینی آنان است،غافل شویم.

وی افزود: بدون شک این رشادت ها بر کسی پوشیده نخواهد بود.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده