رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
  • کد خبر : ۸۴۸۵۰
  • چاپ خبر : “مهدی یار” و “فاطمه” اسامی محبوب بافقی ها / رشد 17 درصدی ازدواج/ کاهش 20 درصدی آمار ولادت در بافق

“مهدی یار” و “فاطمه” اسامی محبوب بافقی ها / رشد 17 درصدی ازدواج/ کاهش 20 درصدی آمار ولادت در بافق

جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال بافق با حضور حسن تفکریمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و جمعی از اعضای این شورا در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ رییس اداره ثبت احوال بافق در این جلسه به گزارشی از آمار چهار رویداد ازدواج، ولادت، طلاق و وفات در شهرستان پرداخت و عنوان داشت: […]

جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال بافق با حضور حسن تفکریمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و جمعی از اعضای این شورا در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ رییس اداره ثبت احوال بافق در این جلسه به گزارشی از آمار چهار رویداد ازدواج، ولادت، طلاق و وفات در شهرستان پرداخت و عنوان داشت: در پنج ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، آمار ازدواج 17 درصد افزایش، ولادت20 درصد کاهش و وفات نیز در حدود 38 درصد کاهش را نشان می دهد.

محمود کریمیان افزود: با توجه به نبود دفترخانه طلاق در بافق، آمار طلاق شهرستان در دسترس نمی باشد.

وی همچنین با بیان اینکه در این پنج ماه “مهدی یار” و “فاطمه” دو اسم فرزند پسر و دختر بیشترین فراوانی نامگذاری در بین بافقی ها را داشته است، ادامه داد: “مهدی یار، حسین، ابوالفضل، علی و امیر علی” برای فرزندان پسر و “فاطمه، یسنا، زینب، حلما و ملیکا” نیز برای فرزندان دختر پنج اسمی است که بیشترین فراوانی را داشته اند.

رییس اداره ثبت احوال بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت تعویض کارت ملی گفت: از اول خرداد ماه امسال کارت ملی قدیمی از اعتبار ساقط شده و شهروندان می توانند با مراجعه به دفتر پیشخوان میدان 14 معصوم(ع) درخواست صدور کارت ملی هوشمند خود را ثبت نمایند.

کریمیان در پایان تصریح کرد: تا زمان صدور کارت ملی هوشمند دریافت خدمات با ارائه کد رهگیری دریافت شده از دفتر پیشخوان و تاریخ تولد انجام می شود.

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده