رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳
  • کد خبر : ۸۴۸۶۷
  • چاپ خبر : بیش از 1 میلیارد ریال از سوی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به کمیته امداد امام خمینی(ره) کمک شد
در آستانه ماه مهر؛

بیش از 1 میلیارد ریال از سوی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به کمیته امداد امام خمینی(ره) کمک شد

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق گفت: در آستانه ماه مهر و بمنظور حمایت از دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت شهرستان، مبلغ 1 میلیارد و 100 میلیون ریال برای خرید لوازم تحریر و ورزشی دانش آموزان به کمیته امداد امام خمینی(ره) اهدا شد. به گزارش آفتاب بافق؛ مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق […]

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق گفت: در آستانه ماه مهر و بمنظور حمایت از دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت شهرستان، مبلغ 1 میلیارد و 100 میلیون ریال برای خرید لوازم تحریر و ورزشی دانش آموزان به کمیته امداد امام خمینی(ره) اهدا شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صبح امروز به همراه مدیر حوزه مدیرعامل  ،مدیرعامل باشگاه آهن،مدیرروابط عمومی شرکت و مدیر حراست با حضور در کمیته امداد امام خمینی(ره) با سید رضا هاشمی پور رئیس این نهاد دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار رضا فلاح مبارکه ضمن خدا قوت و قدردانی از تلاش ها و خدمات رئیس کمیته امداد گفت: در آستانه ماه مهر و بمنظور حمایت از دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت شهرستان، مبلغ 1 میلیارد و 100 میلیون ریال برای خرید لوازم تحریر و ورزشی دانش آموزان به کمیته امداد امام خمینی(ره) اهدا شد تا با نظارت رئیس این مجموعه هزینه شود .

سپس سید رضا هاشمی پور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن خوش آمدگویی به مسئولان حاضر، با اشاره به اقدامات و کمک های رضا فلاح مبارکه در زمان تصدی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق بیان کرد: وی بنیانگذار برگزاری جشن تولد فصلی کودکان یتیم در شهرستان است.همچنین با بازدید ایشان بحث حصار کشی منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد حل شد.

وی با بیان اینکه بافق تنها شهرستان استان به لحاظ پایین بودن تعداد خانوار تحت حمایت کمیته امداد است،افزود: خوشبختانه با تعامل بسیار خوب مسئولان شهرستان و شرکت سنگ آهن در استان، توانستیم مبلغ 156 میلیون تومان در بحث وام کارگشایی دریافت کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) یادآور شد: در بحث وقوع سیل، شرکت سنگ آهن مرکزی بافق 12 کامیون برای ارسال کمک ها به مناطق سیل زده کشور اعزام کرد.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای کمرنگ کردن چهره فقر در شهرستان،اضافه کرد: کمیته امداد در اقدامی تلاش نمود تا علاوه بر مستمری بگیران، افرادی را که توان مالی بسیار کمی دارند را تحت پوشش قرار دهد.

هاشمی پور اظهار کرد: در حال حاضر 154 نفر دانش آموز و 6 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند و در کنار کلاس های تقویتی که برای آنان در استان برگزار می شود، در شهرستان نیز از ظرفیت های امامزاده و اطراف استفاده می شود.

وی در بحث تامین مسکن مددجویان بیان کرد: با مساعدت های شرکت سنگ آهن و دیگر مسئولان شهرستان،پرونده مددجویان فاقد مسکن امسال بسته خواهد شد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده