رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
  • کد خبر : ۸۴۹۰
  • چاپ خبر : روابط عمومي بايد آيينه خوش نماي سازمان باشد

روابط عمومي بايد آيينه خوش نماي سازمان باشد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومي جمعي از كارشناسان و مسئولان روابط عمومي هاي ادارات و نهادهاي شهرستان  با امام جمعه بافق ديدار كردند. امام جمعه بافق در اين آيين با اشاره به رسالت اصلي روابط عمومي در سازمان ها اظهارداشت: وظیفه روابط عمومی ها ایجاد ارتباط سالم […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومي جمعي از كارشناسان و مسئولان روابط عمومي هاي ادارات و نهادهاي شهرستان  با امام جمعه بافق ديدار كردند.

امام جمعه بافق در اين آيين با اشاره به رسالت اصلي روابط عمومي در سازمان ها اظهارداشت: وظیفه روابط عمومی ها ایجاد ارتباط سالم و صادق عامه مردم با مسئولان سازمان است تا در شناخت سازمان و پيشبرد اهداف سازمان خود، موفق باشند.

"سيد جواد سليماني"جايگاه و نقش روابط عمومي سازمان را جايگاه والا و با اهميت عنوان كرد و افزود: بسیاری از سازمانها هستند که با وجود فعالیت فراوان، بدلیل عدم موفقیت روابط عمومی شان، در نظر مردم سازمانهایی منفعل به شمار می روند حال آنکه چنین نیست.

وي در ادامه از روابط عمومي بعنوان آيينه سازمان ياد كرد و گفت:روابط عمومي سازمان ها بايد آيينه خوش نماي سازمان باشد تا بتوانند رسالت نقش و رسالت اصلي خود را به خوبي ايفا نمايند.

مسئول روابط عمومي فرمانداري بافق در اين نشست ضمن  تبريك هفته ارتباطات و روابط عمومي گفت: با توجه به نام گذاري امسال توسط مقام معظم رهبري به عنوان سال دولت و ملت ، همدلي و همزباني گفت: روابط عمومی بايد به عنوان یک واحد ارتباطي در هر سازمان به دنبال ارتباط موثر مردم با مسئولان باشند و نامگذاري امسال مقام معظم رهبري در اين سال نقش روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي را برجسته تر مي كند.

"علي حسن پور" در ادامه با اشاره به اينكه شعار امسال هفته ارتباطات و روابط عمومی در استان یزد را « روابط عمومی آیینه همدلی و همزبانی » عنوان كرد و به ارائه گزارش عملكردي از اقدامات صورت گرفته اين نهاد در يكسال گذشته پرداخت.

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مركزي نيز در اين آيين با اشاره به شعار امسال هقته روابط عمومي حفظ و تقویت وحدت و تعامل با مردم، در معرفی سازمان متبوع خود و در مسیر رهنمودهای رهبری را خواستار شد.

"محمد رضا رضايي پور" در ادامه به ارائه گزارشی از نحوه برگزاری همایش روابط عمومی های استان یزد که ۳۱ اردیبهشت به میزبانی شرکت سنگ آهن مرکزی در سالن همایش های آهن شهر بافق برگزار خواهد شد پرداخت.

 

1234 (2) 1234 (1) 1234 (4) 1234 (3) 1234 (5) 1234 (6) 1234

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده