رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
  • کد خبر : ۸۵۱۰
  • چاپ خبر : از نانوايان نمونه شهرستان بافق تجليل شد

از نانوايان نمونه شهرستان بافق تجليل شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ درحاشيه نشست توجيهي كه پيرامون راه اندازي سامانه الكترونيكي ثبت و سفارش خريد آرد براي نانوايان و خبازان بافق كه با حضور معاون فرمانداربافق،جمعي از نانوايان و متصديان مراكز توليد و توزيع آرد و نان ، رييس اداره صنعت ،معدن و تجارت در محل اين اداره برگزار شد، از […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ درحاشيه نشست توجيهي كه پيرامون راه اندازي سامانه الكترونيكي ثبت و سفارش خريد آرد براي نانوايان و خبازان بافق كه با حضور معاون فرمانداربافق،جمعي از نانوايان و متصديان مراكز توليد و توزيع آرد و نان ، رييس اداره صنعت ،معدن و تجارت در محل اين اداره برگزار شد، از دو نانواي نمونه اين شهرستان تجليل به عمل آمد.

معاون فرماندار بافق در اين آيين با اشاره به اهميت جايگاه نانوايان در سطح جامعه اظهار داشت: نان یکی از مهمترین و اصلی‌ترین مواد سبد غذایی مردم را تشكيل مي دهد و به همين دليل شغل نانوايان جايگاه و منزلت ويژه اي در بين افراد جامعه برخوردار است.

"محمد علي طالعي" در ادامه گفت: نانواهایی که در زمینه ارتقای کیفیت نان و خدمت‌رسانی مناسب به مردم شهرستان تلاش بیشتری داشته‌اند تجلیل شده‌اند.

وي همچنين با تاكيد بر اينكه نانوايي هاي شهرستان در اولويت گاز كشي نسبت به ديگر اماكن هستند افزود: در مناطقي كه زيرساخت هاي گازكشي فراهم شده و كار لوله گذاري و نصب علمك به پايان رسيده است نانوايي ها در اولويت واگذاري انشعاب گاز هستند.

طالعي در پايان آموزش نانوايان ، رعايت سهميه مصرف آرد و تعطيلي مجاز نانوايي و افزايش كيفيت پخت نان را خواستار شد.

گفتني است در پايان اين نشست نانوايان و متصديان صنف نانوايي ضمن ارائه راهكار هاي افزايش كيفيت نان مشكلات وكمبود هاي اين بخش را بيان نمودند كه معاون فرماندار بافق براي رفع اين مشكلات قول مساعدت و پيگيري داد.

 

IMG_7486 IMG_7493 IMG_7495 IMG_7508 IMG_7510

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده