رفتن به بالا
  • جمعه - ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
  • کد خبر : ۸۵۴۵
  • چاپ خبر : روابط عمومی ها در جلب اعتماد و افزایش مشارکت مردم نقش آفريني كنند

روابط عمومی ها در جلب اعتماد و افزایش مشارکت مردم نقش آفريني كنند

به گزارش آفتاب بافق به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، صبح پنجشنبه 31 اردیبهشت ماه گردهمایی تخصصی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، مدیران کل امنیتی و انتظامی و روابط عمومی استانداری، فرماندار شهرستان بافق و مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران […]

به گزارش آفتاب بافق به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، صبح پنجشنبه 31 اردیبهشت ماه گردهمایی تخصصی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، مدیران کل امنیتی و انتظامی و روابط عمومی استانداری، فرماندار شهرستان بافق و مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در سالن گردهمایی شرکت سنگ آهن بافق برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این گردهمایی ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی به همه مدیران و کارشناسان روابط عمومی و فعالان این عرصه، این هفته را فرصت ویژه ای دانست که همگان به ویژه مسئولین نگاهشان را روی اهمیت ارتباطات و روابط عمومی ها در سازمانها و نهادها متمرکز نمایند.
"محمدعلی طالبی" با اشاره به اینکه روابط عمومی نقطه پیوند بین سازمان و مردم است اظهار داشت: شفافیت و مسئولیت پذیری از مهمترین شاخص های جامعه ای مبتنی بر حکمرانی خوب است که این دو شاخص امروز از ضروریات جامعه ماست و روابط عمومی ها با اطلاع رسانی صحیح می توانند در گرایش مدیران به مسئولیت پذیری ، صداقت و شفافیت داشتن در کارها و رفتارشان نقش مهمی داشته باشند .
نايب رئيس شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان يزد افزود: روابط عمومی ها به نوعی با درگیرکردن افکار عمومی و نظرات مردم می توانند ضمن انتقال مطالبات مردم به مسئولین، اعتماد جامعه را جلب نمایند و زمینه ارتقای مشارکت مردم را در همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی فراهم نمایند.
"طالبی" ادامه داد: اگر روابط عمومی ها به رسالت خطیر خود به خوبی عمل نمایند قانون گرایی، مبارزه با فساد، روحیه مسئولیت پذیری و مشارکت پذیری بیشتر مردم در امور در جامعه نهادینه خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پایان سخنان خود ضمن تشکر از فرمانداری شهرستان بافق ، مدیرکل روابط عمومی استانداری ، شورای هماهنگی روابط عمومی استان ، انجمن متخصصان روابط عمومی ها و شرکت سنگ آهن مرکزی بافق که برای برگزاری این گردهمایی تخصصی تلاش نموده اند اظهار امیدواری کرد که برگزاری اینگونه نشستهای تخصصی و آموزشی به صورت مستمر به ارتقای جایگاه روابط عمومی ها در استان کمک شایسته ای نماید.

در ابتدای این جلسه طلایی مقدم فرماندار شهرستان بافق ضمن خیرمقدم به فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی به محورهای توسعه شهرستان بافق اشاره کرد و حمایت از صنایع جوارمعدنی ، احداث منطقه ویژه معدنی برای اولین بار در کشور، راه اندازی و تکمیل جوار ریلی در بافق ، توسعه صنایع دستی و گردشگری و حمایت از بخش کشاورزی و دامپروری در شهرستان را از محور هاي توسعه شهرستان بافق دانست که از اولویتهای اصلی فرمانداری این شهرستان می باشد.
در ادامه این مراسم از سرود روابط عمومی ها که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی و به ابتکار اداره کل روابط عمومی استانداری یزد تهیه شده بود رونمایی گردید.
گفتنی است در پایان این گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان از توانمندي هاي معدني و صنعتي شهرستان بافق ديدن كردند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده