رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
  • کد خبر : ۸۶۰۱۳
  • چاپ خبر : برگزاری پنجاه و یکمین نشست کارگروه مطالبات مردمی و هم اندیشی توسعه بافق +تصاویر

برگزاری پنجاه و یکمین نشست کارگروه مطالبات مردمی و هم اندیشی توسعه بافق +تصاویر

پنجاه و یکمین نشست کارگروه مطالبات مردمی و هم اندیشی توسعه بافق صبح امروز با حضور مسئولین شهرستان،رؤسای ادارت و مدیران معادن و صنایع در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ پس از ادغام کارگروه توسعه و عمران و هم اندیشی توسعه بافق، پنجاه و یکمین نشست کارگروه مطالبات مردمی صبح امروز با […]

پنجاه و یکمین نشست کارگروه مطالبات مردمی و هم اندیشی توسعه بافق صبح امروز با حضور مسئولین شهرستان،رؤسای ادارت و مدیران معادن و صنایع در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ پس از ادغام کارگروه توسعه و عمران و هم اندیشی توسعه بافق، پنجاه و یکمین نشست کارگروه مطالبات مردمی صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس شورای اسلامی شهر و شهرستان بافق و شهردار و همچنین مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق و برخی از مدیران معادن و روسای ادارات مختلف در دفتر فرمانداری بافق برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمد زاده رحمانی فرماندار بافق گزارش کوتاهی از فعالیت های انجام ارائه داد و افزود: ساخت جاده سیروس آباد به سه فاز تقسیم شده است که فاز اول آن در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

فرماندار بافق برای ایجاد مرکز آموزش نیروی انتظامی در شهرستان بافق اظهار داشت: 73 هکتار زمین در جاده دی نوزده به این پادگان اختصاص یافته است و نزدیک به 700 میلیون تومان اعتبار برای تسطیح و حصارکشی با دیوارهای پیش ساخته در نظر گرفته شده است که در حال استعلام از سه شرکت سازنده در شهرهای میبد و یزد و اشکذر هستیم که بلافاصله پس از انجام تسطیح زمین دیوارهای پیش ساخته نصب و کارگذاری می شود.

زاده رحمانی به ادغام جلسات کارگروه توسعه و عمران و هم اندیشی نیز اشاره کرد و گفت: پس بررسی لازم و اشتراک نظر اعضاء مقرر شد جلسات مطالبات مردمی باهمان سیاق و روش ادامه یابد که امروز اولین جلسه مشترک این دو کارگروه می باشد.

فرماندار بافق به محدودیت های اعمال شده برای معدن بیشه در تاکید کرد و افزود: آلایندگی معدن کوشک نیز محرز می باشد که با توجه به اتمام قرارداد بیست ساله بهره برداری این معدن در آینده نزدیک اقدامات لازم در این زمینه پیش بینی و اعمال شود.

معدن طبرکوه نیز قبل محدودیت هایی را داشته است.

فرماندار بافق به اتمام جاده بافق نوق و کددار شدن جاده بافق زرند نیز اشاره و اظهار کرد: پیگیری و مکاتبات لازم برای تبدیل شدن سبزدشت به بخش ادامه دارد و امیدواریم با توجه به شاخصه های مختلف این منطقه بزودی این اقدامات به نتیجه قطعی برسد.

مشکل مسکن جوانان نیز آخرین موردی بود که زاده رحمانی به آن اشاره کرد و گفت: با همکاری جهاد کشاورزی یک قطعه زمین برای ساخت مسکن جوانان بافقی که در سه سال اخیر ازدواج کرده و شرایط دریافت زمین را دارند پس از پالایش آمار و اطلاعات آنها اقدام مقتضی بعمل می آید.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده