رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳
  • کد خبر : ۸۶۰۲۴
  • چاپ خبر : مشکل تامین خوراک شرکت سنگ آهن و صنایع جوار معدنی بافق رفع شده است
صباغیان در نشست کارگروه مطالبات مردمی:

مشکل تامین خوراک شرکت سنگ آهن و صنایع جوار معدنی بافق رفع شده است

نماینده مجلس شورای اسلامی در نشست کارگروه مطالبات مردمی بیان کرد: با موافقت معاون اول رئیس جمهور و همکاری وزیر معادن مشکل تامین خوراک برای سنگ آهن و صنایع جوار معدنی بافق رفع شده است. به گزارش آفتاب بافق؛ محمد رضا صباغیان نماینده مردم بافق  در مجلس شورای اسلامی از پیگیری های انجام شده برای […]

نماینده مجلس شورای اسلامی در نشست کارگروه مطالبات مردمی بیان کرد: با موافقت معاون اول رئیس جمهور و همکاری وزیر معادن مشکل تامین خوراک برای سنگ آهن و صنایع جوار معدنی بافق رفع شده است.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد رضا صباغیان نماینده مردم بافق  در مجلس شورای اسلامی از پیگیری های انجام شده برای تامین خوراک شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و صنایع جوار معدنی خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده و تشریح شرایط منطقه برای معاون اول ریاست جمهوری و وزرا و معاونین مرتبط دکتر جهانگیری برای تامین خوراک مورد نیاز موافقت و دستور برگزاری جلسه با مقامات استان و وزراتخانه را صادر نموده است.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در موضوع ترکیب هیات مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی گفت: بر اساس صورتجلسه 6/9 و دستور دکتر جهانگیری می بایست تحت هر شرایطی دو نفر از مدیران بومی بافق در ترکیب هیات مدیره حضور داشته باشند و چنانچه بخواهند تغییری در ترکیب اعضاء بدهند مسئولین شهرستان و مدیران و شوراهای کارگری می بایست هوشیاری و دقت لازم را داشته باشند که خدشه ای به حقوق قانونی و مصرح بافق در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق وارد نشود.

صباغیان به لزوم دقت و پیش بینی موارد لازم برای به کارگیری افراد از طریق شرکت های کاریابی در شرکت های پیمانکاری و نظارت دقیق تر اداره کار در این موضوع تاکید کرد و گفت: می بایست در بهره برداری و استخراج معادن آنومالی شمالی و میشدوان که بصورت شراکتی با پیمانکاران دیگر انجام می شود به گونه ای برنامه ریزی و همکاری انجام شود که از پتانسیل و ظرفیت شرکت های موفق و خوشنام بیشترین بهره مندی و رضایت کاری مدنظر قرار گیرد.

نماینده مردم بافق با اشاره به مشکلات موجود در راه آهن و پیگیری های مکرر برای ایجاد هماهنگی و رفع  موانع تعمیرات اساس و تعمیرات لکوموتیو در کارخانجات راه آهن بافق بعنوان شاهراه ریلی کشور افزود: هفته آینده محمدی معاون راه آهن به بافق می آید تا به بررسی مشکلات موجود بپردازد.

صباغیان از اختصاص ده میلیارد تومان به هریک از نمایندگان مجلس برای مساعدت به مجموعه شهرها خبرداد و گفت: با توجه به بزرگی حوزه انتخابیه مهریز سهم هر شهرستان دو میلیارد تومان در نظر گرفته شد که با بررسی و  مشورت فرمانداران در زمینه های مورد نیاز هزینه می شود.

نماینده مردم بافق به موافقت بنیاد برکت و ستاد فرمان حضرت امام (ره) برای ساخت 5 مدرسه شش کلاسه و 5 مرکز یا خانه بهداشت اشاره کرد و گفت : آمادگی ساخت دو مدرسه شش کلاسه را در بافق داریم که جایگزین مدارس فرسوده شود.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی به عدم وجود اراده لازم و تمایل پیمانکار معدن فسفات اسفوردی برای عمل به تعهدات و ایجاد کارخانه اسید فسفریک تاکید کرد و افزود: تاکنون سرمایه گذار این مجموعه همت و حمیّت لازم را برای رفع مشکلات زیربنایی نداشته است و این در حالیست که برق و گاز از کنار فسفات عبور میکند و برای تامین آب مورد نیاز نیز تاکنون هیچ درخواست و پیگیری موثری را نداشته اند.

محمد رضا صباغیان در پایان این نشست به سابقه ی پیگیری و درخواستهای انجام شده برای ایجاد و تاسیس مرکز آموزش نیرو انتظامی در شهرهای مختلف اشاره کرد و با تقدیر از مساعدت و همکاری شرکت سنگ آهن مرکزی بافق گفت: با همت و پشتکار مسئولین بومی در این نیرو موافقت فعالیت مرکز آموزشی در بافق فراهم شده است.

وی با تشریح وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی بافق ابراز امیدواری کرد: با همکاری موثر و همراهی بیشتر مسئولین بتوان از ظرفیت و امکانات موجود در راستای منافع شهر استفاده نمود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده