رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
  • کد خبر : ۸۶۰۲۶
  • چاپ خبر : خدمات ارزنده نیروی انتظامی در برقراری امنیت قابل بیان نیست / نقش مهم نیروی انتظامی در حفاظت از مرزهای کشور
امام جمعه بافق:

خدمات ارزنده نیروی انتظامی در برقراری امنیت قابل بیان نیست / نقش مهم نیروی انتظامی در حفاظت از مرزهای کشور

حجت الاسلام سلیمانی نیروی انتظامی را شجاع و دلیر معرفی کرد که خدمات و اقدامات مهم و خطیر آن قابل بیان نیست و تصریح کرد: 22 هزار نفر مجروح و جانباز شدند تا امنیت و آرامش در کشور فراهم شود.نیروی انتظامی نقش مهمی در حفاظت از مرزهای منطقه دارد. به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام […]

حجت الاسلام سلیمانی نیروی انتظامی را شجاع و دلیر معرفی کرد که خدمات و اقدامات مهم و خطیر آن قابل بیان نیست و تصریح کرد: 22 هزار نفر مجروح و جانباز شدند تا امنیت و آرامش در کشور فراهم شود.نیروی انتظامی نقش مهمی در حفاظت از مرزهای منطقه دارد.

به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه شهرستان بافق در خطبه اول نماز جمعه این هفته ابتدا با دعوت نمازگزاران به تقوی الهی، در ادامه بحث هفته گذشته پیرامون پرهیز از گناه بیان  کرد: آنچه انسان را به خدا نزدیک تر می کند عبادت و بندگی است.

سلیمانی معرفت و شناخت پروردگار را دو انگیزه برای ایجاد شوق و احترام انسان نسبت به خداوند عنوان کرد و افزود: پیامبر اکرم(ص) می فرماید: (( کسی که خدا را شناخت خیلی سخن نمی گوید و اگر سخن بگوید ذکر خدا می گوید و در فکر شکم نخواهد بود و در مقابل نعمت الهی سپاسگزار است .))

وی با بیان اینکه انسان با روزه و نماز شب خودش را به خدا نزدیک می کند،گفت: امام صادق (ع) فرموده است : (( اگر معرفت کامل بخدا داشته باشید دعای شما مستجاب می شود. )) دعا راهی است که انسان می تواند با خدا ارتباط برقرار کند.

امام جمعه بافق در خطبه دوم با اشاره به جریان های سیاسی کشور و چهل و چهارمین سیاستهای کلی نظام که از سوی مقام معظم رهبری به قوای سه گانه مجریه،مقننه و قضاییه ابلاع شده است،گفت: در بحث صنعت؛135 کشور دنیا صنعت دارند و ایران رتبه 95 را داشت اما در 16 سال اخیر به رتبه 58 رسیده ایم.

وی یکی از علت ها را به گفته رهبر معظم انقلاب وابستگی کشور به نفت دانست که چرا خام فروشی می شود و تاکید کرد: باید از این امر جلوگیری و خود با فرآوری ایجاد ارزش افزود کرد و از ابتکار و خلاقیت جوانان برای رشد بالا استفاده کنید.

حجت الاسلام سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود  پیرامون ” حقوق شهروندی ” بیان کرد:  همه مردم آزادند اما آزادی مشروع،هیچ کس حق تجاوز به حریم دیگران را ندارد و حتی اگر صدای بلند نماز جمعه من سبب آزار مردم شود این خود حرام است.

وی خطاب به دولتمردان برای رفع نیازهای مردم از جمله مسکن،کار،ازدواج جوانان و… اظهار داشت: مسائل سیاسی و مشارکت مردم در آن،استفاده از آموزش و پرورش،عدالت و امنیت و اجتماعی و غیره همه حق مردمی است که در این کشور زندگی می کنند،چه شیعه،سنی،یهودی یا زردتشتی همه شامل آن هستند.

امام جمعه بافق با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با اشاره به سیاست گذاری ویژه بر حافظان امنیت،بیان کرد: نیروی انتظامی شجاع و دلیر است و خدمات و اقداماتی مهم و خطیر انجام می دهد که قابل بیان نیست. 22 هزار نفر مجروح و جانباز شدند تا امنیت و آرامش در کشور برای ما فراهم شود.

وی از عملکرد بسیار خوب نیروی انتظامی شهرستان بافق در ایام عزاداری سالار شهیدان و مراسم عاشورا تشکر کرد و گفت: بیش از20 هزار خودرو و موتورسیکلت در این شهر است که کنترل آنان با نیروی انتظامی است.

سلیمانی ادامه داد: حوزه استحفاظی بافق حدود 20 هزار کیلومتر است که نیروی انتظامی نقش مهمی در این زمینه به جهت حفاظت از آن ایفا می کند و باید با آنان همکاری کنیم.

این عالم روحانی در بخش دیگر خطبه خود با اشاره به اقدام یمن در منفجر نمودن پالایشگاه عربستان،گفت: وقتی یمن پالایشگاه عربستان را مورد هدف قرار داد،سه کشور آلمان،فرانسه و انگلیس دست به تبلیغات عجیبی زدند و متوجه شدند از چند روز گذشته حمله زمینی از سوی یمن آغاز شده است.

امام جمعه بافق با اشاره به سخن رهبری به مردم یمن که (( مقاومت کنید پیروزی با شما است .)) افزود: در حمله ای که یمن شروع کرد،سه تیپ کامل از ارتش عربستان نابود شدند. صدها دستگاه جنگنده نیز از ارتش سعودی گرفته شد و هزاران نفر از ارتش آنان را به اسارت در آوردند .

وی با بیان اینکه یمن صدها کیلومتر از خاک عربستان را تصرف کرده است،تصریح کرد: این عملیات همه محاسبات دنیا را بهم زد. یمن درس پایداری و مقاومت را به مسلمانان نشان داد.

خبر: ن.رادمنش

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده