رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
  • کد خبر : ۸۶۱۵۲
  • چاپ خبر : دامپزشکان تلاشگران گمنام عرصه بهداشت ، سلامت و امنیت غذایی جامعه هستند
مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق:

دامپزشکان تلاشگران گمنام عرصه بهداشت ، سلامت و امنیت غذایی جامعه هستند

فخر بافقی در دیدار با سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بافق گفت: اگر چه فعالیتهای دامپزشکی برای عموم قابل مشاهده نیست اما نمی توان از نقش تاثیرگذار و حیاتی دامپزشکان غافل شد. به گزارش آفتاب بافق؛ سید مصطفی فخر بافقی در دیدار با سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بافق،ابتدا با تبریک روز دامپزشکی به پرسنل خدوم این […]

فخر بافقی در دیدار با سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بافق گفت: اگر چه فعالیتهای دامپزشکی برای عموم قابل مشاهده نیست اما نمی توان از نقش تاثیرگذار و حیاتی دامپزشکان غافل شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ سید مصطفی فخر بافقی در دیدار با سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بافق،ابتدا با تبریک روز دامپزشکی به پرسنل خدوم این مجموعه بیان کرد: اگر چه فعالیتهای دامپزشکی برای عموم قابل مشاهده نیست اما نمی توان از نقش تاثیرگذار و حیاتی دامپزشکان غافل شد.

وی دامپزشکان را تلاشگران گمنام عرصه بهداشت ، سلامت و امنیت غذایی جامعه معرفی کرد و افزود: زمانی زحمات این مجموعه بر همگان آشکار خواهد شد که بیماری یا ویروسی شیوع یابد که امنیت و سلامت غذای انسان به خطر بیفتد و در این شرایط نقش موثر و حضور آنان مشخص می شود.

فخر بافقی تاکید کرد: باید خدمات دامپزشکان از طریق رسانه ها به مردم اطلاع رسانی شود تا عموم مردم متوجه زحمات تلاشگران این عرصه باشند.

در ادامه فرزانه سالاری سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بافق ضمن خوش آمدگویی با بیان اینکه نقش دامپزشکی و تلاشگران این عرصه برای بسیاری پوشیده است،گفت: اوایل کار دامپزشکی تنها درمان دام بود و سالها بعد فعالیت آن گسترش یافت و گستره فرآورده خام دامی در قالب نظارت های دامپزشکی شد.

وی با اشاره به اینکه بازرس های دامپزشکی بصورت روزانه از 4 مرکز زیر مجموعه قصابی ها، رستوران ها و هر کجا که شیر خام توزیع شود نظارت می کنند،بیان کرد: اما متاسفانه چون این اقدامات هیچ بازتاب خبری نداشته است، هاله ای از تاریکی دامپزشکی را فرا گرفته بود.

سالاری ادامه داد: اگر امروز دامپزشکی به جایگاه خود نرسیده است بخاطر بی توجهی نسبت به موضوع اطلاع رسانی عملکرد ها و آگاه بخشی به عموم پیرامون نقش مهم دامپزشکان است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی می توانند بازتاب مثبتی در خصوص عملکرد مجموعه داشته باشد،اظهار کرد: اگر امروز شرکت سنگ آهن موفق است و در کارهای فرهنگی وجهه خوبی در شهر دارد بخاطر تلاش مجموعه روابط عمومی آن است.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان در بخش دیگر سخنان خود پیرامون برگزاری نمایشگاه عکسی از مجموعه عکس های برگزیده جشنواره ملی با موضوع دامپزشکی با همکاری روابط عمومی شرکت سنگ آهن و تجلیل از تلاشگران این عرصه بحث و گفتگو کردند.

همچنین در پیشنهادی از سوی مدیر سینما قدس آهنشهر، مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن به مناسبت روز دامپزشکی از پرسنل این مجموعه به همراه خانواده های آنان دعوت نمود تا تماشاگر فیلم سینمایی ” قسم ” بصورت رایگان باشند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده