رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
  • کد خبر : ۸۶۱۵۶
  • چاپ خبر : آیین تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق برگزار شد + تصاویر

آیین تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق برگزار شد + تصاویر

آیین تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق ظهر امروز با حضور مدیرعامل،مدیران و معاونین شرکت و جمعی از مسئولان شهرستان و فرزندان شاهد در هتل نیکان برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با حضور مدیر عامل،مدیران و معاونین […]

آیین تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق ظهر امروز با حضور مدیرعامل،مدیران و معاونین شرکت و جمعی از مسئولان شهرستان و فرزندان شاهد در هتل نیکان برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با حضور مدیر عامل،مدیران و معاونین شرکت،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،فرمانده سپاه ناحیه،مسئول حوزه نمایندگی سپاه،جانشین فرمانده پایگاه مقاومت نبی اکرم(ص)،فرمانده بسیج کارگری و جمعی از فرزندان شاهد شاغل شرکت در هتل نیکان برگزار شد.

سید مصطفی فخر بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن  در ابتدای مراسم با درود به روح مطهر امام راحل(ره) و شهیدان انقلاب و دفاع مقدس، به فرزندان شاهد و مسئولان حاضر خیر مقدم عرض نمود.

سپس دهقانزاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بافق با بیان اینکه از مجموع 120 نفر فرزند شاهد شهرستان 45 نفر آنان شاغل در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق هستند،افزود:  حدود 250 نفر از ایثارگران نیز در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند.

وی  از شرکت سنگ آهن مرکزی بافق که در مناسبت های مختلف مراسم های ویژه ای برای تقدیر از ایثاگران برگزار می کند،تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه صادقی فرمانده سپاه ناحیه بافق با بیان اینکه همه افتخار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون مطهر شهدا و ایثارگری های آنان در دوران دفاع مقدس هستیم،افزود: ما پاسدار این ایثارگری ها،حماسه آفرینی ها و مجاهدت ها هستیم و هر عملی در جهت قدردانی و خدمت به خانواده معظم شهدا را وظیفه خود می دانیم که باید ادا شود.

وی ضمن تشکر از شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به جهت برگزاری این مراسم،با بیان اینکه ما امروز در جهاد کبیر هستیم،تصریح کرد: دوران بزن و در رو نظام استکبار تمام شده است،امروز ما در جایگاهی از استقامت و برومندی قرار داریم که بازدارندگی ما را بالاتر برده و می توانیم پیش از هر گونه اقدام دشمن آن را محکوم به شکست کنیم و این حاصل معنویت و اخلاص شهیدان و صبر و استقامت خانواده های معظم آنان است و باید این را تقویت کرد و این مسیر را ادامه داد و از این گوهر ارزشمند محافظت کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه بافق اظهار کرد: آینده پر افتخاری پیش روی کشور ایران است و شهدا و خانواده های معظم آنان بر فراز این قله پر افتخار قرار دارند.

سپس رضا فلاح مبارکه ضمن خیر مقدم به مسئولان و مدیران و معاونین شرکت سنگ آهن به ویژه فرزندان شاهد شاغل در این مجموعه، هدف از برگزاری این مراسم را بیان مسائل و مشکلات فرزندان شاهد و تلاش برای رفع آنان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه به عنوان فردی از خانواده شاهد مشکلات را درک می کنم،تاکید کرد:  خدمتگزاری به خانواده های شاهد وظیفه همگان است و آنچه در توان باشد برای حل مسائل این عزیزان به کار خواهیم بست و اگر منع قانونی برای انجام کاری نباشد با افتخار انجام خواهیم داد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده