رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
  • کد خبر : ۸۶۲۷۴
  • چاپ خبر : برگزاری آیین تکریم و معارفه جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی بافق +تصاویر

برگزاری آیین تکریم و معارفه جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی بافق +تصاویر

طی حکمی از سوی فرمانده بسیج کارگری شهرستان بافق؛ ضمن تشکر از خدمات آزاده سرافراز حبیب حسن زاده بافقی،سید مصطفی فخر بافقی به سمت جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی بافق منصوب شد. به گزارش آفتاب بافق؛ آیین تکریم و معارفه جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی […]

طی حکمی از سوی فرمانده بسیج کارگری شهرستان بافق؛ ضمن تشکر از خدمات آزاده سرافراز حبیب حسن زاده بافقی،سید مصطفی فخر بافقی به سمت جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی بافق منصوب شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ آیین تکریم و معارفه جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صبح امروز با حضور حمیدرضا فتوحی مسئول بازرسی سپاه ناحیه،حجت الاسلام واعظی،رضایی پور فرمانده بسیج کارگری،سید مصطفی فخر بافقی مدیر روابط عمومی شرکت و چند تن از دیگر مسئولان برگزار شد.

حجت الاسلام واعظی در این مراسم با اشاره به آیه ای از کلام الله مجید که ” آنچه انجام می دهید برای رضای پروردگار باشد ” گفت: هر کاری برای خداوند باشد ماندگار خواهد بود.

وی بسیج را یکی از نهادهایی عنوان کرد که به دستور امام راحل (ره) ایجاد شده و افزود: بسیج شجره طیبه که پشتیبان نظام و رهبری است و امروز پس از دوران دفاع مقدس در جنگ فرهنگی خوش می درخشد.

واعظی ضمن تشکر از زحمات حبیب حسن زاده و آرزوی موفقیت برای سید مصطفی فخر بافقی،امیدوار شد همه در راستای اهداف مقام معظم رهبری (مدظلة العالی) و نظام مقدس جمهوری اسلامی و در مسیر شهدا گام برداریم  و به بهترین نحو ایفاء نقش کنیم.

سپس حمید رضا فتوحی مسئول بازرسی سپاه ناحیه بافق با بیان اینکه پایگاه نبی اکرم(ص) همواره در شهرستان و استان خوش می درخشد،عملکرد خوب این مجموعه را حاصل زحمات بسیجیان آن عنوان کرد.

وی با توجه به برنامه های مشترک بین روابط عمومی شرکت و پایگاه نبی اکرم(ص) و تشکر از فخر بافقی در پذیرفتن این مسئولیت،گفت: موفقیت این پایگاه سبب شده تا انتظارها از این مجموعه بیشتر باشد و امیدوارم محکم و استوار پیش از گذشته به فعالیت های خود در راستای اهداف بسیج ادامه دهد.

 فتوحی با اشاره به ظرفیت های بسیج و تاکید بر استفاده حداکثری از آن،امیدوار شد ایجاد جامعه و تمدن اسلامی که مقدمه ظهور حضرت ولیعصر(عج) است فراهم شود.

در ادامه رضایی پور فرمانده بسیج کارگری ضمن تقدیر و تشکر از خدمات آزاده سرافراز و جانباز پر افتخار حبیب حسن زاده بافقی در بحث های مختلف پایگاه نبی اکرم(ص) امیدوار شد وی در سنگری دیگر به فعالیت خود ادامه دهد و برای فخر بافقی آرزوی موفقیت کرد.

وی درخشش پایگاه نبی اکرم(ص) در طول سالهای متوالی را حاصل تلاش فرماندهان و مدیران عامل گذشته شرکت دانست و از زحمات و همکاری بسیجیان،خانواده معظم شهدا،رزمندگان و جانبازان تشکر کرد.

رضایی پور هدف اصلی پایگاه را حرکت در مسیر شهدا و ادامه سیره آنان عنوان کرد و افزود: عمل به منویات رهبری،جذب حداکثری بسیجیان،تلاش مضاعف برای اجرای برنامه های فرهنگی به ویژه یادواره های شهدا،تشکیل حلقه های صالحین و… از دیگر اهداف بسیج است که باید به آن توجه داشت.

فرمانده بسیج کارگری همچنین از همکاری های رضا فلاح مبارکه چه در زمان تصدی مدیر روابط عمومی و اکنون مدیرعامل شرکت با مجموعه بسیج ناحیه و بسیج کارگری تشکر کرد و اظهار داشت: امیدواریم در اوج عزت و اقتدار و با همکاری یکدیگر این انقلاب را به انقلاب صاحب عصر حضرت بقیة الله (ع) متصل نماییم.

سپس سید مصطفی فخر بافقی در سخنانی کوتاه بیان کرد: تلاش می کنیم آنچه انجام می دهیم برای رضای پروردگار و رضایت مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا باشد تا مدیون خون شهدا نباشیم.

وی از زحمات حسن زاده در زمان تصدی مدیر روابط عمومی و جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) تشکر کرد و بیان کرد:  امیدوارم با همکاری سپاه ناحیه برنامه ها را به نحو احسن پیش ببریم تا این پایگاه بیش از پیش با مساعدت مدیرعامل شرکت و همکاری و تعامل بسیجیان بدرخشد.

گفتنی است؛ در این مراسم سید مصطفی فخر بافقی حکم مسئولیت جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) را پس از قرائت توسط مسئول بازرسی سپاه بافق دریافت نمود.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده