رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۱
  • کد خبر : ۸۶۳۴۱
  • چاپ خبر : دانش آموزان مدرسه سما در روز جهانی کودک به تماشای ” شاهزاده روم ” نشستند

دانش آموزان مدرسه سما در روز جهانی کودک به تماشای ” شاهزاده روم ” نشستند

همزمان با روز جهانی کودک و با همکاری دفتر اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق فیلم ” شاهزاده روم” برای دانش آموزان مدرسه سما در سالن آمفی تاتر آفرینش دانشگاه آزاد اسلامی بافق پخش شد. به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با 16 مهرماه، روز جهانی کودک  با شعار “زنده باد کودکی؛ زنده باد زندگی” […]

همزمان با روز جهانی کودک و با همکاری دفتر اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق فیلم ” شاهزاده روم” برای دانش آموزان مدرسه سما در سالن آمفی تاتر آفرینش دانشگاه آزاد اسلامی بافق پخش شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با 16 مهرماه، روز جهانی کودک  با شعار “زنده باد کودکی؛ زنده باد زندگی” انیمیشن ” شاهزاده روم” برای دانش آموزان مدرسه پسرانه و دخترانه سما پخش شد.

این فیلم ویژه رده سنی کودکان و نوجوانان با مضمون کارتونی تهیه شده که با استقبال شایسته دانش آموزان در سالن آمفی تاتر دانشگاه آزاد اسلامی بافق مواجه شد.

در حاشیه پخش این فیلم مدیر مدرسه سما از همکاری شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و مرکز اطلاع رسانی این شرکت به پاس توجه ویژه به فرهنگ و آموزش نکات اجتماعی تقدیر و سپاسگزاری نمود.

گفتنی است، ” شاهزاده روم ” داستان عاشقی و دلدادگی پرنسسی پاکدامن مسیحی به نام ملیکا را روایت می‌کند که از تبار پدر از نوادگان یشوعا وصی حضرت عیسی و از تبار مادر نواده قیصر روم است. سرنوشت این بانو به گونه‌ای رقم می‌خورد که وی نهایتاً به بلاد اسلامی عزیمت می‌کند. این پرنسس مسیحی نهایتاً پس از آنکه به همسری امام یازدهم شیعیان در می‌آید، مادر منجی بشریت می شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده