رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
  • کد خبر : ۸۶۳۴۵
  • چاپ خبر : دیدار رئیس اداره آموزش و پرورش بافق با مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان یزد

دیدار رئیس اداره آموزش و پرورش بافق با مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان یزد

قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق به همراه اغنیایی معاون پشتیبانی با مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان یزد  دیدار کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ در این دیدار مدیر آموزش و پرورش بافق ضمن ارائه گزارش ساخت و ساز مدارس در شهرستان بافق ؛ به کمبود فضای آموزشی با توجه به تراکم […]

قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق به همراه اغنیایی معاون پشتیبانی با مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان یزد  دیدار کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ در این دیدار مدیر آموزش و پرورش بافق ضمن ارائه گزارش ساخت و ساز مدارس در شهرستان بافق ؛ به کمبود فضای آموزشی با توجه به تراکم جمعیت دانش آموزی در بعضی از محلات این شهرستان اشاره نمود .

قاسم زاده گفت : در طی چند سال اخیر چند مدرسه توسط خیرین ساخته شده که همچنان این روند ادامه خواهد داشت .

وی افزود : قطعا فضای آموزشی مطلوب و اتمام پروژه های نیمه تمام  آموزشی در بافق زمینه ساز ارتقا کیفیت تعلیم و تربیت دانش آموزان این خطه فرهنگی و سخت کوش خواهد بود .

مدیر آموزش و پرورش بافق ضمن تقدیر از رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق بیان داشت : تفاهم نامه ی ساخت 2 مدرسه بین مدیریت آموزش و پرورش بافق و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق امضا شده است

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس  استان یزد  نیز با تقدیر از تلاشهای انجام شده گفت به زودی کار تکمیل دو پروژه۱۲کلاسه  و ۶ کلاسه در بافق در سال جاری آغاز خواهد شد و پروژه های جدید هم دردستور کار اعتبارات سال ۹۹ قرار خواهد گرفت.

منبع: روابط عمومی اداره آموزش و پرورش بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده