رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵
  • کد خبر : ۸۶۴۱۹
  • چاپ خبر : گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید سید احمد طیبی
هر پنجشنبه یک شهید؛

گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید سید احمد طیبی

مقام معظم رهبری فرمودند: شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. به گزارش آفتاب بافق؛ گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در […]

مقام معظم رهبری فرمودند: شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد.

به گزارش آفتاب بافق؛ گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و بقاء و حضور و درخشندگی است؛ و این مائیم که باید با ارتباط و اتصال به این مفهوم بلند و ماندگار، برای خود و جامعه و کشور خود، بلندی و ماندگاری به دست آوریم.

به یاد شهیدان بودن خود ادای وظیفه‌‌ای در این راه است.

سلام خدا بر ارواح طیبه‌ شهیدان و خانواده‌های صبور آنان و سلام بر روح مطهر شهید سید احمد طیبی جوانمرد 19 ساله و حماسه آفرین روزهای نبرد با دشمن که با شرکت در عملیات های متعدد به دفاع از ناموس،میهن و نظام پرداخت. وی در صحنه نبرد با متجاوزان کشور در خرمشهر و عملیات بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید سید احمد طیبی فرزند سید محمد، سال 1342 در شهر بافق و خانواده ای مذهبی و سختکوش دیده به جهان گشود. وی پس از طی دوران کودکی مشغول به تحصیل تا مقطع راهنمایی شد.

با شروع جریان انقلاب شکوهمند اسلامی با وجود سن کم اما در کلیه تظاهرات و راهپیمایی ها شرکت می کرد.

شهید طیبی پس از پیروزی انقلاب اسلامی بطور رسمی در سپاه پاسداران مشغول به فعالیت شد. با آغاز جنگ تحمیلی به فراگیری فنون نظامی پرداخت و و رهسپار جبهه های حق علیه باطل شد.

وی چهار مرتبه بصورت پدافندی در مناطق غرب و سه مرتبه در عملیات جنوب کشور حضور داشت و سرانجام تاریخ 61/2/20 در عملیات بیت المقدس به شهادت رسید.

کلامی از شهید سید احمد طیبی:

من از امت عزیز تقاضا دارم،امام خمینی(ره) را که برای حفظ اسلام تلاش می کند تنها نگذارید و یاور او باشید و بعد از آن از روحانیت مبارز فاصله نگیرید.

در این پنجشنبه به روح مطهر این شهید و تمام شهیدان 8 سال دوران دفاع مقدس درود می فرستیم.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده