رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
  • کد خبر : ۸۶۴۲۳
  • چاپ خبر : برگزاری مراسم ” لاله های آسمانی ” در حسینیه شاه نجف بافق + تصاویر

برگزاری مراسم ” لاله های آسمانی ” در حسینیه شاه نجف بافق + تصاویر

یادواره جمعی از شهدای شهرستان بافق شب گذشته با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر و جمعی از مسئولان در حسینیه بزرگ شاه نجف بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم لاله های آسمانی،گرامیداشت یاد و خاطره جمعی از شهدای شهرستان شب گذشته با حضور امام جمعه،معاون فرهنگی آستان قدس رضوی […]

یادواره جمعی از شهدای شهرستان بافق شب گذشته با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر و جمعی از مسئولان در حسینیه بزرگ شاه نجف بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم لاله های آسمانی،گرامیداشت یاد و خاطره جمعی از شهدای شهرستان شب گذشته با حضور امام جمعه،معاون فرهنگی آستان قدس رضوی در استان یزد،فرمانده سپاه ناحیه،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،بخشدار،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی،بخشدار،شهردار،رئیس جمعیت هلال احمر،خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمعی دیگر از مسئولان،بسیجیان و مردم در حسینیه بزرگ شاه نجف برگزار شد.

این مراسم با همت پایگاه مقاومت بسیج حمزه سید الشهدا(ع) و با هدف ترویج و نشر معارف شهدا، تحکیم پیوند عاطفی ارزشهای نسل جوان دفاع مقدس و نسل امروز، بیان سیره عملی و سبک زندگی شهدا و… برگزار شد.

حجت الاسلام سید ناصر حیدری معاون فرهنگی آستان قدس رضوی در استان یزد در این مراسم با درود به روح مطهر شهدا و امام راحل(ره)،با بیان اینکه ما میراث‌ دار شهدایی هستیم که تا ابد می‌درخشند،گفت: باید تلاش کنیم تا در راستای قدردانی از ایثار و از جان گذشتگی شهدای هشت سال جنگ تحمیلی راه آنها را ادامه داده و با گسترش اهداف و آرمان‌های آنها در جامعه زمینه برای اقتدار و عزت هر چه بیشتر کشور را فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه شهدا در مسیر پیروزی جمهوری اسلامی ایران و دوران هشت سال دفاع مقدس تا پای جان در مقابل دشمن ایستادند،افزود: اکنون نیز که دشمنان جنگ را به عرصه اقتصادی و فرهنگی کشانده‌اند باید با هوشیاری و بصیرت و الگوگیری از شهدا با آنها مقابله کنیم.

 حیدری با اشاره به اهمیت حفظ نام و یاد شهدا، گفت: استکبار جهانی با تمام ابزارها و ایجاد جنگ اقتصادی و روانی سعی می کند ما را شکست دهد که به یاری خدا، با الگوپذیری از شهدا، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و استفاده از ظرفیت های داخلی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

گفتنی است، سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه بافق،مداحی نصرالله تشکری،پخش کلیپ و اجرای سرود از دیگر برنامه های این مراسم بود.

خبر: ن.رادمنش

 

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده