رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
  • کد خبر : ۸۶۴۸۴
  • چاپ خبر : دیدار مدیر کل دامپزشکی استان یزد با امام جمعه بافق + تصاویر

دیدار مدیر کل دامپزشکی استان یزد با امام جمعه بافق + تصاویر

مدیر کل دامپزشکی استان یزد و هیئت همراه صبح امروز در سفر یکروزه خود به شهرستان به منظور شرکت در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بیطار و تجلیل از تلاشگران عرصه دامپزشکی، با امام جمعه بافق دیدار و گفتگو کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ حداد زاده مدیر کل دامپزشکی استان یزد به همراه نماینده ولی فقیه در […]

مدیر کل دامپزشکی استان یزد و هیئت همراه صبح امروز در سفر یکروزه خود به شهرستان به منظور شرکت در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بیطار و تجلیل از تلاشگران عرصه دامپزشکی، با امام جمعه بافق دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ حداد زاده مدیر کل دامپزشکی استان یزد به همراه نماینده ولی فقیه در سازمان دامپزشکی استان،سالاری سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان و چند تن دیگر مسئولان صبح امروز با حضور در دفتر امام جمعه بافق با حجت الاسلام و والمسلمین سلیمانی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در سازمان دامپزشکی استان یزد با بیان اینکه زیر بنای سلامت جسم و روح جامعه به عهده دامپزشکی است،به نقش مهم ناظران شرعی در کشتارگاه ها اشاره کرد و گفت: طهارت سفره های مردم وظیفه سنگینی است که توسط ناظران دامپزشکی انجام می گیرد.

وی رعایت ذبح شرعی دام و طیور در دین مبین اسلام را بسیار مهم و ضروری عنوان کرد و افزود: مصرف گوشت با ذبح شرعی یک واجب ضروری است که رعایت آن به طور قطع برای سلامت افراد جامعه لازم است.

نماینده ولی فقیه در سازمان دامپزشکی استان یزد در پایان سخنان خود آرزوی سلامتی برای همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی نمود و به روح مطهر شهدا و امام راحل(ره) درود فرستاد.

سپس حداد زاده مدیر کل دامپزشکی استان یزد با بیان اینکه عملکرد دامپزشکی برای بسیاری پوشیده است،اظهار کرد: زمانی این نقش مهم آشکار می شود که بیماری شیوع یابد یا موضوعی سلامت انسان و سفره های مردم را تهدید کند.

وی در ادامه به بیان برنامه ها و عملکرد سازمان دامپزشکی در سطح استان پرداخت.

در ادامه امام جمعه بافق ضمن خوش آمدگویی به مسئولان حاضر از زحمات دامپزشکان در عرصه بهداشت،سلامت و امنیت غذایی مردم جامعه تشکر و قدردانی کرد.

سپس فرزانه سالاری سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان،دامپزشکان را تلاشگران گمنام در عرصه سلامت و امنیت غذایی معرفی کرد و گفت: آنچه بیشتر برای شناساندن حرفه ای به مردم لازم است، حمایت مالی نیست بلکه کلامی است. اگر کلامی نافذ باشد بسیار تاثیرگذاری آن بیشتر خواهد بود.

وی ضمن تشکر از حمایت های امام جمعه بافق با اشاره به کلام نافذ ایشان خواهان شد در سخنرانی های خود به شناساندن حرفه دامپزشکی نیز بپردازد تا مردم نسبت به امنیت غذایی آگاهی یابند.

سالاری با اشاره به اینکه مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در شهرستان توسط ناظرین شبکه دامپزشکی تحت نظارت قرار می گیرد،تصریح کرد: کشتار غیرمجاز دام در سراسر کشور وجود دارد اما در شهرستان با همکاری دادستان عمومی و انقلاب اسلامی هر کجا گوشت بدون برچسب توزیع شود برخورد خواهد شد و ما پیگیر سلامت و امنیت غذایی مردم هستیم.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان اظهار کرد: اگر دامپزشکی به جایگاه خود نرسیده است، علت عدم اطلاع رسانی و بازتاب خبری عملکرد این مجموعه است.

خبر: ن.رادمنش

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده