رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
  • کد خبر : ۸۶۴۹۵
  • چاپ خبر : افتتاح نمایشگاه تخصصی عکس ” بیطار ” در بافق / رونمایی از طرح واکسیناسیون طیور روستایی علیه نیوکاسل +تصاویر

افتتاح نمایشگاه تخصصی عکس ” بیطار ” در بافق / رونمایی از طرح واکسیناسیون طیور روستایی علیه نیوکاسل +تصاویر

نخستین نمایشگاه تخصصی عکس بیطار صبح امروز با حضور مدیرکل دامپزشکی استان یزد و جمعی از مسئولین شهرستان در هتل نیکان افتتاح شد. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم افتتاحیه نمایشگاه تخصصی عکس ” بیطار ” به منظور شناخت مردم از وظایف دامپزشکی، صبح امروز با حضور مدیرکل دامپزشکی استان یزد، ماینده ولی فقیه در سازمان […]

نخستین نمایشگاه تخصصی عکس بیطار صبح امروز با حضور مدیرکل دامپزشکی استان یزد و جمعی از مسئولین شهرستان در هتل نیکان افتتاح شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم افتتاحیه نمایشگاه تخصصی عکس ” بیطار ” به منظور شناخت مردم از وظایف دامپزشکی، صبح امروز با حضور مدیرکل دامپزشکی استان یزد، ماینده ولی فقیه در سازمان دامپزشکی استان،امام جمعه و فرماندار بافق،مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی،بخشدار،شهردار،اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان در هتل نیکان برگزار شد.

در ابتدای این برنامه خوش آمدگویی و شعر خوانی توسط هستی رنجبر انجام گرفت و سپس با حضور مسئولین نمایشگاه عکس بیطار توسط میرباقری یکی از بازنشستگان شبکه دامپزشکی افتتاح شد.

فرزانه سالاری سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بافق با بیان اینکه سازمان دامپزشکی در ابتدا با عنوان ” بیطار ” تشکیل و شروع به فعالیت کرده است،افزود: اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم پیرامون وظایف تاثیرگذار دامپزشکی در بهداشت و سلامت مهم است و برگزاری نمایشگاه تخصصی عکس ” بیطار ” شناخت مردم از وظایف دامپزشکی را افزایش می‌دهد.

شایان ذکر است، در حاشیه مراسم از طرح واکسیناسیون طیور روستایی علیه نیوکاسل با استفاده از واکسن زنده غیر بیماریزای مقاوم به حرارت نیز رونمایی شد.

گفتنی است این مراسم با همکاری شبکه دامپزشکی شهرستان و روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق انجام گرفت.

خبر: ن.رادمنش

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده