رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
  • کد خبر : ۸۶۵۶۳
  • چاپ خبر : بازدید مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از کمپ ترک اعتیاد پیام آوران

بازدید مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از کمپ ترک اعتیاد پیام آوران

رضا فلاح مبارکه شب گذشته با حضور در کمپ ترک اعتیاد پیام آوران مسائل و مشکلات این مرکز را مورد بررسی قرار داد. به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با حضور در کمپ اعتیاد پیام آوران از قسمت های مختلف این مرکز بازدید و از نزدیک با مشکلات […]

رضا فلاح مبارکه شب گذشته با حضور در کمپ ترک اعتیاد پیام آوران مسائل و مشکلات این مرکز را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با حضور در کمپ اعتیاد پیام آوران از قسمت های مختلف این مرکز بازدید و از نزدیک با مشکلات این مجموعه آشنا و در جریان کمبودهای آن قرار گرفت.

محمد رضا روحانی مدیر اجرایی امور داخلی مرکز با بیان اینکه 72 نفر بیمار به اعتیاد اکنون در این مرکز حضور دارند، در خصوص نحوه پاکسازی این افراد گفت: سه دوره 7 روزه برای این بیماران برگزار می شود که مسائل فیزیکی و جسمی، گفتار درمانی و روان درمانی را سپری خواهند کرد و در صورت نیاز این دوره برای برخی افراد تمدید می شود.

وی یادآور شد: افراد کمتر از سنین 18 و بیشتر از 50 سال در این مرکز پذیرش نمی شوند.

روحانی با بیان اینکه 8 سال از راه اندازی این مرکز می گذرد،مساحت این مجموعه را 2 هزار و 500 متر عنوان کرد و افزود: طی این سالها بیش از 5 هزار نفر در این مرکز پذیرش شده اند و مددکاران طی 3، 6 و یکسال پیگیر روند بهبود این افراد هستند و خوشبختانه 40 درصد افراد این مجموعه پاک می باشند.

مدیر اجرایی امور داخلی کمپ پیام آوران با ابراز اینکه هنوز برای بسیاری درک نشده که اعتیاد یک بیماری و نیاز است به مبتلایان برای بهبود و رهایی از آن کمک شود،اظهار کرد: مسئولان شهرستان از این مرکز بازدید نمودند و قول مساعدت دادند که امیدواریم تحقق یابد.

وی از توجه و حمایت مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به این مرکز تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در جمع بیماران و مسئولان مرکز قول مساعد برای فراهم نمودن امکانات اولیه به جهت گذراندن این دوره سخت برای بیماران این مجموعه را داد و امیدوار شد زمانی برسد که هیچ فردی در جامعه به سمت مصرف مواد مخدر نرود.

وی در بحث روانشناسی با اعلام همکاری شرکت سنگ آهن مرکزی بافق آمادگی در این زمینه بیان کرد: شرکت سنگ آهن از روانشناسان برای حضور در این مرکز دعوت خواهد نمود تا با بیان تکنیک ها مانع از بازگشت افراد به سمت مصرف مواد مخدر شود.

فلاح مبارکه خطاب به بیماران این مرکز گفت: شما که گرفتار این معضل خطرناک هستید بیایید با عزم و اراده قوی و همت مضاعف خود را پاک و به آغوش خانواده برگردید و در راستای جبران اشتباهات گذشته خود گام بردارید.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده