رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
  • کد خبر : ۸۶۵۸۱
  • چاپ خبر : برگزاری اولین گردهمایی ناشنوایان و کم شنوایان در بافق
به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان؛

برگزاری اولین گردهمایی ناشنوایان و کم شنوایان در بافق

به منظور گرامیداشت هفته جهانی ناشنوایان،اولین گردهمایی ناشنوایان و کم شنوایان به میزبانی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی  و هیأت ناشنوایان شهرستان بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ بیش از 200 نفر از معلولان ناشنوا و كم شنوا از سراسر استان یزد صبح  امروز جمعه ۱۹مهرماه در گردهمایی در محل پارک آبشار بافق،هفته […]

به منظور گرامیداشت هفته جهانی ناشنوایان،اولین گردهمایی ناشنوایان و کم شنوایان به میزبانی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی  و هیأت ناشنوایان شهرستان بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ بیش از 200 نفر از معلولان ناشنوا و كم شنوا از سراسر استان یزد صبح  امروز جمعه ۱۹مهرماه در گردهمایی در محل پارک آبشار بافق،هفته جهانی ناشنوایان را گرامی داشتند.

در چهارمین هفته از ماه سپتامبر (دوم تا هشتم مهر) كه در جهان با عنوان «هفته جهانی ناشنوایان» نامگذاری شده، برخی سازمان ها و تشكل های مردم نهاد در كشورهای مختلف از جمله ایران، آیین های ویژه ای برگزار می شود.

امروز نیز هیات ورزشی ناشنوایان شهرستان بافق با حمایت  مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ، شهرداری  بافق ،اداره ورزش و جوانان و جامعه معلولین این شهرستان با میزبانی از جمعی از ناشنوایان و کم شنوایان این هفته را گرامی داشتند.

بازدید از اماکن تاریخی و تفریحی و انجام مسابقات ورزشی شهرستان از برنامه های این گردهمایی در شهرستان بافق بود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده