رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴
  • کد خبر : ۸۶۵۹۴
  • چاپ خبر : تجهیز بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) بافق به دستگاه میکروسکوپENT

تجهیز بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) بافق به دستگاه میکروسکوپENT

یک دستگاه میکروسکوپENT به ارزش یک میلیارد و سیصد و سی میلیون ریال توسط مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اهدا شد. به گزارش آفتاب بافق؛ با حضور تمام وقت متخصص گوش و حلق و بینی دکتر جلوداری در بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بافق یک دستگاه میکروسکوپ ENT جهت […]

یک دستگاه میکروسکوپENT به ارزش یک میلیارد و سیصد و سی میلیون ریال توسط مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اهدا شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ با حضور تمام وقت متخصص گوش و حلق و بینی دکتر جلوداری در بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بافق یک دستگاه میکروسکوپ ENT جهت تجهیز اتاق عمل این بیمارستان به ارزش یک میلیارد و سیصد و سی میلیون ریال از طرف مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی به این بیمارستان اهدا شد.

مسعود دانشی رئیس بیمارستان حضرت ولی عصر (عج)  ضمن تقدیر از این اقدام خداپسندانه ، تجهیز  و افتتاح بخش گوش، حلق و بینی بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بافق را گامی مهم برای ارائه خدمات بیشتر به مردم شهرستان عنوان نمود و گفت : با خرید این دستگاه و با توجه به حضور تمام وقت متخصص گوش و حلق و بینی مشکل شهروندان مرتفع و منبعد تمامی عملهای جراجی در این زمینه در بیمارستان انجام خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده