رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
  • کد خبر : ۸۶۵۹۷
  • چاپ خبر : دیدار فرمانده انتظامی استان یزد با امام جمعه بافق +تصاویر

دیدار فرمانده انتظامی استان یزد با امام جمعه بافق +تصاویر

سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد صبح امروز در سفر خود به بافق برای حضور در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان با حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه بافق دیدار کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد صبح امروز به همراه فرمانده انتظامی سابق و جدید شهرستان با […]

سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد صبح امروز در سفر خود به بافق برای حضور در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان با حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه بافق دیدار کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد صبح امروز به همراه فرمانده انتظامی سابق و جدید شهرستان با حضور در دفتر امام جمعه بافق با حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی دیدار کردند.

در این دیدار امام جمعه بافق ضمن خیر مقدم به سردار میرحیدری وی را از چهره های پاک و وارسته نظام مقدس جمهوری اسلامی معرفی کرد و گفت: پیش از آنکه ایشان به یزد عزیمت کنند، تعریف و تمجید بسیاری از سوی یکی از دوستان مجلس خبرگان شد و زمانی که به استان آمدند نیز در جلسه ائمه جمعه از ایشان بسیار تعریف می شد،تنها سرداری که اتفاق نظر درباره مدیریت و ولایی بودن نامبرده و چهره خدوم و پر تلاش داشتیم،ایشان بودند.

سلیمانی با اشاره به سفر میرحیدری طی چهل روز گذشته به بافق و بیان موضوع انتقال فرمانده انتظامی بافق گفت:از ایشان خواستم با توجه به آگاهی از موقعیت جغرافیایی شهرستان و قرار گرفتن بین دو استان، فردی انتخاب شود که بتواند مجموعه را به خوبی مدیریت کند.

امام جمعه بافق در پایان سخنان خود خدمات ارزنده و تلاش های بی وقفه سرهنگ محمد کمالی و هماهنگی کامل وی با مجموعه  فرماندهی انتظامی بافق را ارج نهاد و برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون نمود و از میرحیدری برای انتخاب فردی متعهد به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان بافق تشکر کرد و موفقیت وی را خواهان شد.

سلیمانی امیدوار شد همه به عنوان سربازان این نظام و انقلاب گام های موثری را برای کشور برداریم.

خبر: ن.رادمنش

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده