رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
  • کد خبر : ۸۶۶۰۶
  • چاپ خبر : مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بافق + تصاویر

مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بافق + تصاویر

مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بافق صبح امروز با حضور مسئولان نظامی استان و شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی جدید شهرستان بافق صبح امروز با حضور سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان،امام جمعه و فرماندار بافق و مسئولان شهرستان در فرمانداری برگزار شد. […]

مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بافق صبح امروز با حضور مسئولان نظامی استان و شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی جدید شهرستان بافق صبح امروز با حضور سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان،امام جمعه و فرماندار بافق و مسئولان شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی سابق بافق ضمن خیر مقدم به سردار میرحیدری و مسئولان شهرستان با اشاره به اهمیت نیروی انتظامی بیان کرد:  ناجا تنها به یک بخش تعلق ندارد و یک نیروی فرا بخشی است و این اجتماعی و همگانی بودن آن سبب شده تا به یکی از ابزارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل شود.

وی افزود: نیروی انتظامی شهرستان با تعامل و همکاری با دستگاه ها و بخش های مختلف توانسته است به ماموریت های متعددی  ورود پیدا کند و آن را به بهترین نحو ممکن به سرانجام برساند.

در ادامه کمالی به بیان اقدامات انجام گرفته در طول چهار سال تصدی خود در فرماندهی انتظامی بافق برای پاسداری و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: تامین امنیت 685 مراسم،کشف 29 دستگاه موتورسیکلت قاچاق،کشف 24 قبضه سلاح غیرمجاز،کشف 739 فقره سرقت و دستگیره 550 نفر سارق،توقیف 4 هزار 607 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف،شماره گذاری 3 هزار و 930 دستگاه خودرو و موتورسیکلت، صدور 5 هزار و 160 مورد گوتهینامه،62 مورد کمیسیون کفالت، 5 هزار و 918 مورد انگشت نگاری،4 هزار و 862 کیلوگرم انواع مواد مخدر، ساخت آسایشگاه مرکزی با زیر بنای 2 هزار و 500 مترمربع با همکاری فرمانداری و معادن که برای تکمیل آن به 4 میلیارد ریال بودجه نیازمند است.

وی انتخاب شهرام طولابی نژاد به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان بافق را به مردم ولایتمدار و مسئولان شهرستان تبریک عرض نمود و برای آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

کمالی همچنین از حمایت های فرمانده انتظامی استان یزد،امام جمعه و فرماندار بافق، اعضای شورای تامین،مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی و سایر ادارات شهرستان که در اجرای ماموریت های مختلف وی را حمایت کردند، تشکر کرد.

در ادامه فرماندار بافق ضمن خوش آمدگویی به مسئولان حاضر از استان و شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهدای ناجا و امام راحل(ره) و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری(مدظلة العالی) به کارکردها و زحمات پلیس در عرصه برقرری امنیت و نظم در کشور اشاره کرد و گفت: از گذشته های دور تا کنون امنیت یکی از نیازهای بشر بوده و امروز با گسترده تر شدن تکنولوژی و حرکت دنیا به سمت ارتباطات، فناوری و اطلاعات این وظایف فراتر شده و ما تلاش مضاعف برای ایجاد امنیت در عرصه های روحی و روانی،سایبری،امنیت غذایی و اجتماعی را می بینیم.

زاده رحمانی انتخاب شهرام طولابی نژاد به عنوان فرمانده انتظامی بافق از سوی سرداری میرحیدری با مدنظر قرار دادن موقعیت جفرافیایی بافق را ارج نهاد و اعلام همکاری ادارت و دستگاه های مختلف شهرستان با این مجموعه را نمود.

گفتنی است در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ کمالی،سرگرد شهرام طولابی نژاد حکم مسئولیت خویش را از دستان فرمانده انتظامی استان یزد دریافت نمود.

همچنین از مسئولان دستگاه ها و ادارت شهرستان که با مجموعه فرماندهی انتظامی بافق کمال همکاری را داشتند، تجلیل بعمل آمد.

خبر: ن.رادمنش

 

 

 

 

 

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده